Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جزئیات دستورالعمل مقابله با ترک فعل مدیران و سند امنیت قضایی امشب ۵ آبان ماه در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با حضور غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه مورد بررسی قرار گرفت.

اسماعیلی با اشاره به دوره تحول قوه قضائیه گفت: بعد از کار‌های کارشناسی فراوان نگاه ما به حقوق مردم، جامعه و به حقوق فردی و اجتماعی تنها ناظر به افعال نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: افراد بایستی در برابر اعمالی که انجام داده‌اند در صورتی که مغایر قانون بوده پاسخگو باشند و اگر وظایفی را رها کرده‌اند و نسبت به آن‌ها تکلیف خودشان را انجام نداده اند باید پاسخگو باشند لذا اگر افراد به مسئولیت خودشان عمل می‌کردند می‌توانستند حوادث خوبی را رقم بزنند، بناست در این فرآیند قانونی به این قبیل اعمال رسیدگی شود.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه حرکتی نوین و جدید در نظام حکمرانی قضایی در مسیر احقاق حق و اجرای عدالت صورت گرفته است اظهار کرد: مدیران ما می‌گفتند در برابر کار‌هایی که انجام داده ایم پاسخگو و مسئول هستیم لذا اگر کاری را انجام نداده‌ایم کسی از ما سوال نخواهد کرد.

او با اشاره به ابلاغ «دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان از سوی رییس قوه قضاییه» گفت: یکی از نکات و مسائل مهمی که حضرت آیت الله رییسی از بدو ورود خود به قوه قضاییه مطرح کردند، مبحث مقابله با ترک فعل بود.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گفتگوی ویژه خبری سخنگوی قوه قضاییه غلامحسین اسماعیلی سند امنیت قضایی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛حسین نژاد صبح امروز در همایش متمرکز آموزش زائران حج تمتع گفت: آموزش‌های زائران قبل از انجام حج تمتع موجبات آرامش آنها در اجرای اعمال حج خواهد شد.

وی از حج به عنوان کنگره عظیم جهانی یاد کرد و افزود: در این کنگره که از سرتاسر جهان با هر زبان و فرهنگی ورود پیدا می‌کنند، اما در قالب یک فرهنگ و فارغ از هر نوع ژستی اعمال خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: همه زائران در یک لباس مشترک و به دور از غرور حرکت عظیمی را انجام می‌دهند.

حسین نژاد گفت: اعمال حج درس‌های بزرگی را در دنیایی از معرفت و آیین‌ها به زائران خواهد داد.

وی با بیان اینکه تمام حرکات و اقدامات زائران باید الگو باشد بر داشتن نظم و انضباط به عنوان یک ضرورت برای زائران جمهوری اسلامی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • حکومت نظامی شهر فرانسوی برای جوانان
  • حفظ حقوق عمومی با سلام و صلوات نمی‌شود/ دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند
  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • رئیس قوه قضائیه در هرمزگان: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد