Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@18:35:38 GMT

پیروزی الخریطیات با حضور پژمان منتظری

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۹۶۲۷

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابتهای هفته پنجم لیگ ستارگان قطر تیم‌های الخریطیات و الخور امروز دوشنبه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود خریطیات خاتمه یافت.

پژمان منتظری مدافع ایرانی در این مسابقه در ترکیب الخریطیات حضور داشت و همانند مهرداد محمدی (العربی) و رامین رضاییان (الدحیل) در این هفته طعم برد را در لیگ قطر چشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: الخریطیات فوتبال پژمان منتظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در روزی موفق شد ذوب‌آهن را شکست دهد که حمید مطهری برای اولین بار روی نیمکت این تیم حضور داشت و هر نتیجه غیر از برد، می‌توانست موقعیت او را در شروع کار متزلزل کند.

با این حال تراکتور علاوه بر کسب پیروزی که با درخشش پورحمیدی به دست آمد، در طول بازی هم نمایش خوبی داشت و بازیکنان این تیم اگر قدر موقعیت‌ها را می‌دانستند، فرصت این را داشتند که به سادگی در جریان بازی برد را به دست بیاورند.

اما همین پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی نیز شرایط را برای حمید مطهری بهتر کرده و در صورتی که کار یحیی تا بازی استقلال حل نشود نیز او از موقعیت بهتری برای بازی استقلال برخوردار است.

البته باشگاه تراکتور از حمید مطهری به عنوان دستیار اول نام برده و خود او نیز با لباس ورزشی در کنار خط حضور یافت تا نشان دهد برخلاف حدس و گمان سکوها، به پست سرمربیگری چشم ندارد.

تراکتور تا پایان فصل شش بازی حساس در لیگ برتر و شاید سه بازی در جام حذفی داشته باشد که می‌تواند یک جام و یک سهمیه آسیایی را برای این تیم در پی داشته باشد.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • منتظری: حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد