Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@18:43:02 GMT

اظهارات کمدی وزیر خارجه عربستان سعودی

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۹۶۹۴

اظهارات کمدی وزیر خارجه عربستان سعودی

به گزارش افکارنیوز،

وزیر خارجه عربستان سعودی مدعی شد که کشورش همیشه میانجی صلح برای پایان دادن به مناقشات متعدد بین المللی بوده است و خواهد بود و در مسیر هر آنچه خیر و نیکی برای بشریت به همراه دارد، در کنار سازمان ملل و نهادهای مختلف ایستاده است.

به گزارش روزنامه سعودی عکاظ، «فیصل بن فرحان بن عبدالله»  این اظهارات را طی نطقی مجازی در نشست سازمان ملل به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس آن بیان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن فرحان در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه ریاض از ابتدای تاسیس سازمان ملل در سال ۱۹۴۵ دنبال شراکت و همکاری بوده گفت: «عربستان به همکاری بین المللی مشترک اعتقاد دارد و مسئولیت تحقق اهداف مشترک منشور سازمان ملل در حفظ امنیت و صلح مردم جهان را برعهده گرفته است.»

وزیر سعودی در ادامه همچنین از آنچه تلاش‌های ملموس کشورش تحت رهبری «سلمان بن عبدالعزیز» برای دستیابی منطقه و جهان به ثبات، رفاه، رشد و صلح در منطقه و جهان خواند، سخن گفت و مدعی شد:« ریاض از هیچ تلاشی در جهت کمک به کشورهای دردمند و نیازمند دریغ نکرده است و همچنین به تلاش‌های خود برای دفع شرارت‌های موجود در منطقه  و دستیابی کشورهای منطقه به امنیت و صلح رونق و ثبات برخوردار ادامه می‌دهد و همچنان واسطه صلح برای پایان دادن به بسیاری از مناقشات بین المللی است و در مسیر هر آنچه برای بشریت خیر و نیکی به همراه دارد، دوشادوش سازمان ملل و نهادهای مختلف آن قرار دارد.»

وزیر خارجه عربستان سعودی در پایان سخنانش ادعا کرد: «پیام عربستان همواره و تا ابد، صلح و آرزوی همکاری سازنده برای ادامه این راه برای ساختن جهانی بهتر است که از ثبات، رفاه، امنیت و صلح برخوردار باشد.»

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان ملل وزیر خارجه عربستان سعودی سازمان ملل عربستان سعودی وزیر خارجه عربستان سعودی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

 محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • کنایه وزیر خارجه اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • کنایه وزیر خارجه رژیم اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • دیدار وزیر دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود