Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@04:59:28 GMT

تورسس؛ مفهومی متفاوت از اتوبوس مدرسه! (+عکس)

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۹۷۶۷

تورسس؛ مفهومی متفاوت از اتوبوس مدرسه! (+عکس)

عصر ایران- تبدیل اتوبوس مدرسه با یک بیراهه نورد قدرتمند از جمله پروژه های جذابی است که مورد توجه تورسس قرار گرفته است. تورسس فعالیت خود را از سال 2016 میلادی آغاز کرده و دفتر مرکزی آن در جمهوری چک قرار دارد. انواع خودروهای ویژه حمل و نقل نیمه سنگین و سنگین در محصولات این مجموعه قرار دارد.

تورسس در زمینه توسعه شاسی و پیشرانه همکاری نزدیکی با ام آ ان و فولکس واگن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به توضیحاتی که تورسس در رابطه با این اتوبوس متفاوت مدرسه ارائه داده؛ آنرا وسیله ای برای جابجایی دانش آموزان در مناطقی می داند که دشواری های طبیعی مسیر دسترسی به مدرسه را سخت کرده اند.

این خودرو 40 سانتیمتر از سطح زمین ارتفاع دارد و براحتی می تواند در آب با عمق 60 سانتیمتر حرکت کند.

تورسس مجهز به پیشرانه 6 سیلندر 6.9 لیتری دیزل با خروجی 290 اسب بخار و گشتاور 848 پوندفوت است. سامانه تمام چرخ محرک در این خودرو فعال بوده و شاسی آن نیز براساس پلتفرمی از ام آ ان توسعه یافته است. این مجموعه با جعبه دنده 9 سرعته دستی  زد اف هماهنگ شده اما نمونه 12 سرعته اتوماتیک زد اف نیز به عنوان آپشن ارائه می شود.

این خودروی جان سخت ظرفیت جابجایی 35 دانش آموز را دارد.

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید:

*گلادیاتور 6X6؛ آفرودر آخرالزمانی 150 هزار دلاری! (+فیلم و تصاویر) *ناوارا؛ آفرودر 2020 نیسان معرفی می شود(+تصاویر) *یک آفرودر سنتی در مدل 2020 معرفی شد/ جان سخت ترین دیفندر تمام دوران (+تصاویر) *رانگلر JPP 20 با همکاری موپار؛ بازگشت یک آفرودر سنتی در مدل سال! (+تصاویر)

 

 

لینک کوتاه: asriran.com/0039vS

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اتوبوس مدرسه خودرو عصرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از استایل متفاوت جمیله علم‌الهدی در پاکستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که اعتمادآنلاین روایت کرده، در طول سفر ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم به پاکستان، دانشگاه ملی زبان‌های مدرن اسلام‌آباد به جمیله علم‌الهدی، همسر وی، مدرک دکترای افتخاری در علوم تربیتی اعطا کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899558

دیگر خبرها