Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سابق تیم ملی آلمان متس هوملس را گزینه مناسب تری برای کاپیتانی دورتموند می داند. 

دتمار هامان، به انتقاد از تصمیم دورتموند برای حفظ مارکو رویس در جایگاه کاپیتانی این تیم پرداخت و بر این باور است که باشگاه آلمانی نباید بازیکنی را که نصف بازی های تیمش را به دلیل مصدومیت از دست می دهد، به عنوان کاپیتان اول تیم، منصوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، مارکو رویس در سال 2012 در ازای 15 میلیون یورو به دورتموند ملحق شد و خیلی زود خود را به عنوان یکی از مهره های کلیدی زنبور ها در خط میانی، در این تیم جا انداخت و با این تیم تا فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز پیش رفت اما مصدومیت های پیاپی و دوری طولانی مدت او از میادین فوتبال باعث شد تا رویس از سطحی که داشت، فاصله بگیرد. رویس که بازوبند کاپیتانی دورتموند را در اختیار دارد، تاکنون در 274 بازی برای دورتموند به میدان رفته و 131 گل نیز با پیراهن این باشگاه به ثمر رسانده است. در این میان، دتمار هامان بر این باور است که مارکو رویس به دلیل مصدومیت های پی در پی، گزینه مناسبی برای کاپیتانی دورتموند نیست. هامان در پاسخ به این سوال که زنبورها چه چیزی را برای اوج گرفتن در فوتبال آلمان و اروپا کم دارند، گفت: 

رهبری و ذهنیت. شما نمی توانید کاپیتانی را داشته باشید که در نصف بازی های فصل حضور ندارد. من واقعا درک نمی کنم که چرا دورتموند در تابستان بازوبند کاپیتانی را از رویس نگرفت. سوال دیگر این است که اگر من بودم، 2 سال پیش بازوبند کاپیتانی تیم را به او، بازیکنی که همواره با مشکل مصدومیت مواجه است می دادم یا خیر. دورتموند در حال حاضر نیز بدون رویس شرایط بهتری دارد. جیووانی رینا در وضعیت خوبی است و ارلینگ هالند نیز فرم مناسبی دارد. یولیان برانت عملکرد خوبی از خود نشان می دهد و جیدون سانچو نیز بازیکن فوق العاده ایست. 

هامان فکر می کند متس هوملس می تواند گزینه بهتری برای در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی دورتموند باشد. او گفت: 

اگر بازوبند کاپیتانی دورتموند به هوملس برسد، این تیم صاحب رهبری می شود که در گذشته نیز با در اختیار داشتن کاپیتانی تیم، ویژگی رهبری اش را به خوبی نشان داده است. او ویژگی های لازم برای رهبری تیم را دارد. هوملس می تواند با هم تیمی هایش صحبت کند و به آن ها انگیزه بدهد.  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کاپیتانی دورتموند بازوبند کاپیتانی مارکو رویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پنج سهمیه‌ای شدن بوندسلیگا در فصل بعد لیگ قهرمانان، دورتموند امروز به سه امتیاز نیاز داشت تا رتبه پنجم را قطعی کرده و لیگ قهرمانان را تضمین کند. زردها در همان نیمه اول بازی با آگزبورگ پیروزی را مسجل کردند.

دورتموند در نیمه اول طوفانی کار کرد و 4-1 برنده به رختکن رفت.

آتشبازی را موکوکو در دقیقه 4 شروع کرد. ستاره جوان روی اشتباه عجیب مدافع آگزبورگ در دو قدمی دروازه صاحب توپ شد و آن را گل کرد.

در دقیقه 20 دورتموند برتری خود را دو برابر کرد.

ارسال از چپ گیتنز در مقابل دروازه به زمین خورد و مالن موفق شد با ضربه سر آن را گل کند. 9 دقیقه بعد موکوکو گل سوم تیمش و دوم خود را به ثمر رساند.

مارکو رویس کرنر را به زیبایی ارسال کرد و روی اشتباه گلر حریف، موکوکو موفق شد دروازه خالی را باز کند و دورتموند 3-0 پیش بیفتد.

در دقیقه 32 وارگاس موفق شد یکی از گل‌ها را پاسخ دهد و حساب کار 3-1 شود.

در دقیقه 34 کاپیتان رویس خودش گلزنی کرد. او روی پاس مایر در مصاف تک به تک توپ را از روی سر دروازه‌بان عبور داد و بازی 4-1 در نیمه اول به اتمام رسید.

دورتموند نیمه دوم را نیز بهتر شروع کرد و تا دقیقه 66 که به گل پنجم رسید کنترل کاملی بر بازی داشت.

رویس در دقیقه 66 دومین پاس گلش در بازی را داد تا انمچا با یک بغل از روی خط محوطه جریمه پنجمین گل را بزند.

دورتموند دقایق باقیمانده را به خوبی مدیریت کرد و حتی این شانس را داشت بر تعداد گل‌هایش اضافه کند. 

برتری 5-1 بدون شک دورتموند را در بهترین شرایط روحی برای بازی برگشت برابر پی اس جی قرار داد.

دیگر خبرها

  • ترزیچ: امروز بردیم چرا اخراجم می‌کنید!
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • مارکو رویس گل زد و تا مرز گریه رفت
  • خداحافظی تلخ مارکو رویس از دورتموند پس از ۱۲ سال + ویدئو
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)
  • (ویدئو) پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • رویس در پایان فصل از دورتموند جدا می‌شود
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود