Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار موسی کمالی سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیرو‌های مسلح در گفت و گو با خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سامانه ماهرسان که از سوی بانک انصار راه اندازی و طراحی شده است گفت:با این سامانه دو سال بعد از پایان خدمت سربازی در کنار سرباز قرار می‌گیریم و با رصد، حمایت، هدایت و تسهیل گری زمینه‌ی اشتغال بعد از سربازی را فراهم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با این روش دیگر فردی که سربازی را به اتمام رسانده به حال خود رها نمی‌شود و به پاس زحماتی که در طول خدمت توسط سرباز به نیرو‌های مسلح داده شده ما تا دو سال برای فرد شرایط برای اشتغال را فراهم می‌کنیم.

وی افزود:در این طرح تسهیلات مختلفی مثل وام و اولویت‌های مختلف را در اختیار این افراد قرار می‌دهیم تا کمک کننده‌ای برای آن‌ها باشد.

بیشتر بخوانید 

 امکان ثبت گزارش آنلاین سرقت خودرو به زودی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سربازی اشتغال جوانان نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند

شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی رفسنجان در کارگروه اشتغال در محل فرمانداری رفسنجان که با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، گفت: سامانه ملی رصد اشتغال از امروز سه شنبه باز شده است و متقاضیان جویای کار می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات و مشخصات خود در این سامانه اقدام کنند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تحقق سهمیه اشتغال اداره خود در این سامانه اقدام کنند.

شریفی بیان کرد: یکی دیگر از موارد مربوطه در حوزه اشتغال کمبود نیروی مهارت دیده در حوزه‌های مختلف صنایع و معدن است که قرار شد مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان در خصوص آموزش نیرو‌های مورد نیاز صنایع و معادن تدابیر لازم را به کار بگیرد و اقدامات لازم را در خصوص تأمین نیروی مهارت دیده انجام و نیروی مهارت دیده تحویل جامعه دهد.

وی تصریح کرد: کمبود نیروی تخصصی در زمینه‌های برق، مکانیک، حفاری و ... به شدت در صنایع و معادن احساس می‌شود و امیدواریم در این حوزه بتوان گام‌های موثری برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • آتش نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم