Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@21:04:16 GMT

۲۵۰ مبلغ به مناطق مختلف آذربایجان غربی اعزام می شوند

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۰۸۷۶

۲۵۰ مبلغ به مناطق مختلف آذربایجان غربی اعزام می شوند

حجت الاسلام محمد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت هفته وحدت در استان اظهارکرد: امسال همزمان با هفته وحدت به دلیل شیوع ویروس کرونا اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان با محدودیت‌هایی مواجه است در این راستا تنها ۲۵۰ مبلغ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعزام می‌شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها افزود: امسال رویکرد برنامه‌های هفته وحدت به صورت مجازی و با مشارکت آحاد مردم به خصوص جوانان برنامه‌ها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته وحدت در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

وی با اشاره به پیش بینی بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه برای برگزاری مراسم بزرگداشت هفته وحدت عنوان کرد: دیدار با خانواده اهل سنت در شهرستان‌ها به تعداد ۲۴ نفر، جلسه با نخبگان اهل سنت، نشست علمای شیعه و سنی به صورت ویدئوکنفرانس، حمایت از علمای تقریبی از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته وحدت در سال جاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزاری مسابقه وحدت در فضای مجازی، دیدار مدیران تبلیغات اسلامی با فعالان و جوانان فعال در زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان‌ها، نشست بانوان با موضوع هفته وحدت را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در هفته وحدت برشمرد.

پویش من "سلیمانی ام" در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

حجت الاسلام داداش زاده از راه اندازی پویش "من سیلمانی ام" همزمان با هفته وحدت در استان خبر داد و افزود: با توجه به در پیش بودن سالروز شهادت سردار رشید اسلام سلیمانی و در راستای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات سردار سلیمانی در حمایت از مردم مسلمان منطقه این پویش همزمان با هفته وحدت در استان اجرایی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به رویکرد دشمنان نظام و به خصوص استکبار جهانی برای اختلاف افکنی بین اقوام مختلف در کشور ضرورت وحدت و اتحاد را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز وحدت تنها رمز عبور از بحران‌ها و شکست توطئه‌های دشمنان نظام است.

کد خبر 5057101

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب محمد داداش زاده هفته وحدت ویروس کرونا آمار کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی کرمانشاه گرگان شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا همزمان با هفته وحدت آذربایجان غربی هفته وحدت برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،کاروان راهیان نور غرب و شمال غرب کشور از سپاه شهرستان خوی با حضور ۴۲ نفر از بسیجیان در قالب ۱ دستگاه اتوبوس به مدت ۳روز از حوزه‌های شهری به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در شمالغرب اعزام شدند.
 این کاروان با بدرقه سرهنگ پاسدار بلال مغفور جانشین فرماندهی سپاه خوی و حجت الاسلام خیراله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی ففیه در این سپاه به ارتفاعات منطقه بازی دراز در استان کرمانشاه اعزام شدند.
سرهنگ پاسدار بلال مغفور جانشین فرماندهی سپاه خوی در آیین بدرقه کاروان راهیان نور اظهار داشت: برگزاری اردو‌های راهیان نور فرصت مناسبی برای انس نسل جدید با شهدا و مناطق جنگی است و بهتر است در این اردو‌ها با برنامه ریزی دقیق و درک عمیق با عملیات‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در شرایط سخت آشنا شویم تا از صراط مستقیم منحرف نشویم.
 حجت الاسلام خیراله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی ففیه: آشنایی با وا‍ژه شهادت، ایثار و دفاع مقدس، ارتباط و نزدیکی با خدا و فرمان برداری از ولی فقیه را مهمترین درس نسل امروز با الگو گرفتن از رزمندگان و شهداء بیان نمود و هرگوشه و هر وجب از خاک مناطق عملیاتی نماد اسوه و فداکاری راه سیدالشهداشت.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در آذربایجان غربی اجرا شده است
  • اعزام سه هزار لرستانی به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • ۴۰ کاروان «سفیران کریمه» به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان