Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیمور باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: جابجایی مسافر این مدت در استان نسبت به مشابه سال گذشته با یک میلیون و848  هزار و 938 مسافر و 180 هزار و 409 سفر کاهش 39 درصدی در جابجایی مسافر و 33 درصدی در تعداد سفر را نشان می دهد.

وی درباره وضعیت حمل و نقل عمومی برون شهری و چگونگی رعایت الزامات بهداشتی گفت: از همان روزهای نخست شیوع این ویروس تمام الزامات و پروتکل‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا نظیر فاصله گذاری اجتماعی به شرکت های حمل و نقل عمومی مسافر استان اطلاع رسانی و نظارت های دوره ای در این زمینه توسط همکاران ما به طور مرتب درحال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کاهش سفرهای مردم با وسایل حمل و نقل عمومی نشان از توجه آنان به توصیه های صورت گرفته دارد، گفت: همچنان از شهروندان گرامی استان درخواست داریم تا حتی المقدور از انجام هرگونه سفرغیر ضروری خودداری نمایند تا بتوان هر چه سریعتر جلوی شیوع ویروس کرونا را گرفت.
باقری با بیان اینکه در پی شیوع ویروس کرونا و کاهش مسافر و سفرهای بین استانی، رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری دچار ضرر و زیان شدند، گفت: با پیگیری های به عمل آمده توسط این اداره کل پرداخت تسهیلات بانکی به مبلغ 120 میلیون ریال برای شرکت های حمل و نقل عمومی( به ازای هر نفر شاغل) و 60 میلیون ریال برای رانندگان این دسته از ناوگان حمل و نقل عمومی در حال انجام است.
گفتنی است: در حال حاضر 2 هزار و 513 راننده مسافری فعال، 833 دستگاه ناوگان اتوبوسی، هزار و 230 دستگاه ناوگان مینی بوسی و 719 دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.

 

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مسافر حمل و نقل اتوبوس حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ناگفته‌های دردناک و تلخ زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899049

دیگر خبرها

  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ببینید | ناگفته‌های دردناک و تلخ زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه