Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم زوریا لوهانسک گفت: خوشحالم که در اولین حضورم در ترکیب تیم باشگاهی جدیدم توانستم گل بزنم و این موجب شد تا توقعات را از خودم بالا ببرم و این به نفعم می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهاجم مازندارنی تیم زوریا لوهانسک در دقایق اندکی که برای این تیم به میدان رفت فرصت پیدا کرد بدرخشد و در نهایت هم توانست با گلزنی برای تیمش شروع فوق العاده ای در لیگ برتر اوکراین داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اللهیار صیادمنش در گفت و گو با دانشجو، درباره بازی اولش در لیگ اوکراین اظهار داشت: «من تازه به اوکراین آمده ام و هنوز از نظر بدنی آمادگی بازی 90 دقیقه ای را نداشتم برای همین پس از چند روز تمرین زیر نظر بدنساز تیم توانستم با 70 درصد آمادگی جسمی روی نیمکت بازی با "روخ‌لویو" بنشینم و خوشحالم که توانستم پاسخ اعتماد سرمربی تیمم را با گلزنی بدهم».

وی در ادامه افزود: «خیلی دوست داشتم در اولین حضورم ثابت کنم که اگر یک فصل کامل بیرون از ترکیب فنرباغچه نشستم فقط به دلیل سلیقه سرمربیان تیم بوده وگرنه من همه تلاشم را می کردم و همان بازیکنی هستم که قبل از ورود به لیگ ترکیه برای استقلال گلزنی می کردم».

مهاجم جوان تیم زوریا درباره دلیل غیبتش در اولین بازی این تیم در لیگ خاطرنشان کرد: «بازی با لسترسیتی در انگلیس برگزار می شد و من چون تازه به اوکراین رسیده بودم کادر مدیریت تیم نتوانستند برای من ویزای انگلیس را بگیرند. گرچه اگر می گرفتند هم من هنوز از نظر بدنی آمادگی بازی برای تیم را نداشتم. اما حالا می توانم این احتمال را بدهم که پنجشنبه این هفته در خانه خودمان روبروی اسپورتینگ براگا پرتغال در لیگ اروپا به میدان بروم».

صیادمنش درباره ادامه برنامه هایش در تیم جدیدش توضیح داد: «این گل باعث شد تا رسانه های اوکراینی خیلی درباره ام بنویسند. چون یک تنه توپ را از وسط زمین برداشتم و رفتم گل زدم توقعات از من بالا رفت و این به خودم کمک می کند تا با تلاش بیشتر بتوانم در سطح توقعات طرفداران فوتبال در اوکراین بازی کنم. قطعا این به سود خودم خواهد بود».

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: الهیار صیادمنش تیم فوتبال زوریا لوهانسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زالوژنی سفیر اوکراین در انگلیس شد

دستیار ارشد رئیس‌جمهور اوکراین گفت انگلیس رسما «والری زالوژنی» فرمانده سابق نیروهای مسلح اوکراین را به عنوان سفیر در کشورش پذیرفت و به زودی قرار است مشغول به کار شود.

به گزارش مشرق، «میخائیل پودولیاک» دستیار ارشد رئیس‌جمهور اوکراین طی مصاحبه‌ای با تلویزیون ۲۴ کی‌یف بیان کرد: «از آنجایی که من متوجه شده‌ام، همه چیز رسما به توافق رسیده است. طبق دستورالعمل‌های تایید شده توسط وزارت خارجه، والری زالوژنی در انگلیس سفیر خواهد شد. البته چند هفته‌ای طول خواهد کشید تا در مورد برخی از رویه‌های تدارکاتی آن توافق کنیم.»

طبق گزارش خبرگزاری تاس، وزارت امور خارجه اوکراین در اوایل ماه مارس گفته بود که «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین با نامزدی زالوژنی به عنوان سفیر اوکراین در انگلیس موافقت کرد.

رئیس جمهور اوکراین پیشتر والری زالوژنی را از فرماندهی کل ارتش اوکراین برکنار و ژنرال «آلکساندر سیرسکی» را به جای او در این سمت منصوب کرد.

فرمانده سابق نیروهای مسلح اوکراین در ماه نوامبر مصاحبه‌ای را با نشریه اکونومیست انجام داد و وضعیت میدان جنگ را «بن‌بست» توصیف کرد.

پس از انتشار این گزارش، جنجال‌های فراوانی به پا شد و رابطه رئیس‌جمهور و وزیر دفاع اوکراین با والری زالوژنی دچار مشکلاتی شد که در نهایت به برکناری او منجر شد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • زالوژنی سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس