Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@03:09:12 GMT

(تصاویر) کرونا در میانمار؛ مردم مار و موش خوار شدند

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۱۵۴۹

‌به دنبال نخستین موج ویروس کرونا در ماه مارس، ما سو، زن 36 ساله میانماری، مجبور شد گاری سالادفروشی‌اش را تعطیل کند و برای سیر کردن شکم خانواده، طلاهایش را بفروشد.

به گزارش فرارو، موج دوم کرونا در ماه سپتامبر، شوهرش را هم که کارگر ساختمانی بود، خانه‌نشین کرد. این خانواده اهل شهر یانگون، اکنون راهی به جز شکار برای سیر کردن شکم خود ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما سو، در حالی که اشک می‌ریخت، به خبرنگار رویترز گفت: اینجا مردم چاره‌ای جز خوردن مار و موش ندارند. بدون درآمد، مردم مجبورند با این چیزها شکم فرزندان خود را سیر کنند.

خوردن موش، مار و خزندگان، در مناطق روستایی و دور دست کشور عمدتاً فقیر میانمار بی‌سابقه نیست؛ اما اکنون آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا باعث شده مردم شهرنشین هم، به این گونه غذاها روی آورند.

خانواده ما سو و همسایه‌هایش، شب‌ها در زیر نور چراغ قوه، مترصد فرصتی برای پیدا کردن مار، موش یا دیگر خزندگان برای شکار و سیر کردن شکم خود هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار پرسپولیس میانمار ویروس کرونا کروناویروس مار موش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سردشت گفت : محلول پاشی ۵۰۰ هکتار از جنگل امسال به صورت زمینی و در راستای مقابله با آفت جوانه خوار و برگ خوار بلوط در جنگل های زاگرس واقع در دو شهرستان ، میرآباد و سردشت اجرا شد.   رحمت ابراهیمی افزود : آفت جوانه خوار بلوط یک آفت تک نسلی است که هر سال باتوجه به وضعیت جوی از اواسط فروردین ماه تا پایان اردیبهشت ماه فعالیت می کند.   ابراهیمی افزود :این عملیات با دو تیم در دو منطقه این دو شهرستان با استفاده از ۶ دستگاه تراکتوروماشین مجهز به تانکر سمپاشی انجام می گیرد.   وی بیان کرد: این عملیات با اعتبار ۴ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی اجرایی می شود که به دلیل توپوگرافی و صعب العبور بودن منطقه عملیات تا یک ماه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • دلیل قطع درختان در محدوده باغ‌موزه قصر مشخص شد
  • چرا برخی درختان در محدوده باغ‌موزه قصر قطع شده‌اند؟
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • واکنش شهرداری نسبت به قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط
  • ۹ کانون آفت جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های سردشت شناسایی شد