Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@18:33:18 GMT

مسیر سبز کوهستان قله «سماموس» افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۱۸۲۹

مسیر سبز کوهستان قله «سماموس» افتتاح شد

مسعود حلاج پور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان در نشست افتتاحیه مسیر سبز کوهستان (قله سماموس) گفت : ایجاد مسیر سبز کوهستان قله سماموس گامی بزرگ در راستای توسعه گردشگری ورزشی در استان گیلان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مراسم افتتاحیه «مسیر سبز کوهستان» قله «سماموس» با حضور رئیس فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی کشور، مسعود حلاج پور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان، نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی، مدیران شهرستانی جمعی از پیشکسوتان، مربیان و کوه‌نوردان استان در روز 3 آبان در فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از دست اندرکاران نصب تابلوهای مسیر سبز کوهستان تجلیل و از تابلوهای تفسیری و راهنمای مسیر سبز در روستای جواهردشت رونمایی شد.

مسعود حلاج پور در حاشیه این مراسم با اعلام این نکته که ثبت ملی سماموس و ایجاد "مسیر سبز کوهستان"  باعث جذب گردشگر ورزشی در منطقه شده و در آینده ای نزدیک این قله همچون نگینی درخشان باعث فخر استان خواهد شد گفت: « "مسیر سبز کوهستان" به پیشنهاد کارگروه آموزش و پژوهش هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان گیلان با همکاری این اداره کل به فدراسیون کوه‌نوردی پیشنهاد و برای نخستین بار در قله سماموس بلندترین قله گیلان اجرایی شد.

در انتهای مراسم نیز، کوهپیمایی نمادین در مسیر سبز کوهستان توسط تعدادی از کوه‌نوردان شهرستان رودسر با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قله سماموس استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو

دریافت 7 MB دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئویی از حضور رئیسی در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا ببینید.

کد خبر 846858 منبع: مهر برچسب‌ها ایران و سریلانکا خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • ارتقای روابط تجاری با افتتاح یک مسیر ریلی جدید + فیلم
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند