Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نخستین رویداد استانی سفیران انقلاب اسلامی ویژه فعالین و هسته های دانشجویی در حوزه بین‌الملل به همت ستاد بزرگداشت دهه استکبارستیزی بسیج دانشجویی شیراز برگزار می‌شود.

این همایش با حضور اساتید مطرح ملی و بین المللی همچون حسن عباسی، سعدالله زارعی، سید هاشم میرلوحی، آیت‌الله دژکام، سردار یدالله بوعلی، روح الله نجابت، محمدجواد نیک روش، روح الله رضوی، حسن شمشادی، حامد قشقاوی، علی جهانشاهی، محمد حسین امیدی، خالد القدومی، حمزه امام موسی، باقر حکیم، برنا دانش، اله کرم مشتاقی در قالب مجازی برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرفصل‌های مورد نظر؛ آمریکا‌شناسی، بررسی مولفه‌های قدرت مقاومت در منطقه، دورنمایی از وضعیت کشورهایی نظیر لبنان، سوریه، یمن نیجریه، هند ، گزاره‌های افول آمریکا، آشنایی با جریانات ضداستکباری منطقه و‌ جهان، جنگ روایت‌ها و خط تحریف، مفاهیم مقاومت و اهمیت صدور انقلاب اسلامی می‌باشد.

مهلت ثبت نام تا ۸ آبان ماه جاری و زمان برگزاری ۱۰ الی ۱۵ آبان ماه، مصادف با دهه استکبارستیزی است.

به گزارش فارس، علاقمندان جهت شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق مراجعه به پیوند زیر اقدام به ثبت نام نمایند: 300962=http://form.shirazdev.ir/view.php?id

هزینه ثبت نام برای عموم مخاطبین ۵۰ هزار تومان است و هزینه ثبت نام ویژه دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان فارس ۲۰ هزار تومان می‌باشد.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی شیراز سعدالله زارعی مقاومت آیت الله دژکام فارس هسته های دانشجویی بسیج دانشجویی حسن عباسی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد مرکز شهرستان با بیان اینکه این روزها فقط ساکنین ایران اسلامی نیستند که حامی مردم مظلوم فلسطین هستند و در تمام دنیا به ویژه دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و فرانسه در اقصی نقاط جهان حمایت علنی خودشان را بیان می‌کنند، اظهار کرد: ملت‌های جهان بیدار شده و با فلسطین هستند ولی برخی سران آمریکا و اروپا که منافعشان در دست صهیونیست‌ها مخالفت می‌کنند.

امام جمعه خوشاب با تاکید بر اینکه برای قضاوت درست و دیدن پیشرفت‌های ایران‌اسلامی تاریخ مطالعه کنید، اضافه کرد: قبل از انقلاب وضعیت کشور از سه حال بیشتر خارج نبود. یا در حال کشورگشایی یا کشور فروشی بودند و یا مرعوب استعمارگرانی مانند آمریکا و انگلیس شده بودند.

وی با اشاره به وجود دو نوع تفکر در دوران پهلوی افزود: برخی معتقدند بودند باید سهم کشورهای استعمارگر را با تقسیم عادلانه غنایم ایران عادلانه داد و برخی مانند مصدق معتقد بودند می‌گفتند نباید باج به کشورهای زورگو بدهیم ولی چون مصدق از درون کشور قدرتی نداشتند موفق نشدند.

تیجانی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران اسلامی قدرتش را از درون افزایش با بیرون تعامل سازنده بدون سلطه پذیری داشت.

امام جمعه خوشاب با گلایه از عملکرد برخی مسؤولان استانی گفت: حواستان به شهرها و شهرستان‌های کوچک باشد. به دیدار رهبری اگر می روید مردم شهرهای کوچک هم آرزوی دیدار دارند.

کد خبر 6089124

دیگر خبرها

  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت