Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ علمای اهل تسنن خراسان شمالی با اشاره به اظهارات وقیحانه رئیس جمهور فرانسه در توهین به ساحت پیامبر اسلام٬ گفتند: از همه مسلمانان جهان خواستاریم ضمن تحریم نمودن کالاهای فرانسوی به کمپین جهانی عشاق محمد(ص) بپیوندند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ به نقل از دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل تسنن خراسان شمالی٬ علمای اهل سنت خراسان شمالی ضمن صدور بیانیه‌ای و محکومیت اقدام شنیع امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در توهین به ساحت مقدس اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) را در جهت اسلام ستیزی و خدشه وارد کردن به مقدسات دینی یک و نیم میلیارد مسلمان دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: ما روحانیون اهل سنت خراسان شمالی سخنان سخیف رئیس جمهور ظالم فرانسه را در توهین به پیامبر اسلام(ص) که آزادی بیان عنوان کرده، به شدت محکوم می‌کنیم و اعلام می‌داریم که این گونه اقدامات ضد‌اسلامی و افراطی‌گری به اسم اسلام با حمایت مالی و معنوی صهیونیسم و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار صورت می‌پذیرد و با توهین به مقدسات مسلمانان و ارزش‌های دینی آنان٬ هراس و خشم خود را از اسلام و مسلمین ابراز می‌کنند.

سردار باقری: دولت فرانسه بازی خطرناک توهین به پیامبر اسلام را کنار بگذاردبیانیه سپاه در محکومیت اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام(ص)ظریف: توهین به مسلمانان و مقدسات آنها سوءاستفاده فرصت‌طلبانه از آزادی بیان است

در ادامه بیانیه تصریح شده است: توهین به ارزش‌های دینی قشر عظیمی از مردم جهان نه تنها عملی بر ضد اخلاق می‌باشد؛ بلکه این عمل ضدانسانی ثابت کرد منظور غرب از آزادی بیان و قلم آزادی بی‌اخلاقی، بی‌شرمی است. این عمل سخیف استکبار جهانی و جیره‌خواران از جمله رئیس جمهور فرانسه در توهین به والاترین مقدسات مسلمانان به جهت استیصال از موج اسلام‌گرایی در جهان صورت گرفت و آخرین دست آویز آنان برای ترویج اسلام‌هراسی در مقابل اسلام‌گرایی همین اقدامات مضحک و نخ‌نمای توهین و دروغ و درندگی است که بیش از اینکه به اسلام ضربه بزند بر بی‌مایه‌گی و هویت تهی آنان دامن زد و در واقع اقدام شنیع و غیراخلاقی مسئولان سکولار فرانسه در اهانت به پیامبر اکرم (ص) نشان داد آنان بیش از هر کس نیاز به دین اخلاق‌گرای اسلام دارند!

در پایان بیانیه آمده است: ما ائمه جمعه، جماعت مساجد و مدیران مدارس علمیه اهل سنت خراسان شمالی از همه مسلمانان جهان خواستاریم ضمن تحریم کردن  کالاهای فرانسوی به کمپین جهانی عشاق محمد(ص) بپیوندند و در مقابل این توهین و جسارت بزرگی که نسبت به پیامبر اسلام(ص) و مسلمان‌ها شده است در کنار یکدیگر قرار گیرند و به دشمنان اسلام اعلام کنند که با اهانت این نشریه به پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) نه تنها مسلمانان تضعیف نمی‌شوند بلکه چنگ زدنشان به راه و روش نبی اکرم (ص) محکم‌تر شده و تقویت می‌شوند و روز به روز اتحاد و وحدت مسلمانان بیشتر شده و ایمانشان نسبت‌به رسول اکرم (ص) افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/311/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیامبر اکرم ص رسول اکرم پیامبر اکرم ص رسول اکرم رئیس جمهور فرانسه پیامبر اسلام خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس امروز جمعه ایده امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه را در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین رد کرد.

به گزارش ایسنا، اوایل این هفته، ماکرون در مصاحبه‌ای با خبرنگاران گفت که در صورت درخواست کی‌یف، امکان اعزام نیرو به اوکراین را رد نمی‌کند.

رئیس جمهور فرانسه افزود: بسیاری از کشور‌های اروپایی رویکرد فرانسه در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین را درک کرده و با آن موافقت کرده‌اند.

در همین حال کامرون در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: من سربازان ناتو را در کشور [اوکراین]نخواهم داشت، زیرا فکر می‌کنم این می‌تواند تشدید خطرناکی در وخامت اوضاع باشد.

این دیپلمات ارشد افزود که فکر نمی‌کند درست باشد که «سربازان ناتو سربازان روسی را بکشند.»

دیگر خبرها

  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • ماکرون با شی درباره تجارت و اوکراین صحبت می‌کند
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد