Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از استانداری آذربایجان غربی، مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افتتاح شد.

استاندار آذربایجان غربی در مراسم آغاز به کار این مرکز با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی و در سالی که از سوی رهبری به «جهش تولید» مزین شده، به منظور رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی، این مرکز افتتاح می شود، اظهار داشت: بی تردید یکی از مهم ترین الزام‌ و ضرورت‌ها در جهت تحقق موارد ذکر شده، اجرای دقیق ماده ۶۱ قانون الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی با هدف حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی به‌ویژه در موارد مربوط به تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام، تامین مالی، تعیین‌تکلیف بدهی‌های معوق و همچنین رفع مشکلات مرتبط با محیط زیست، منابع طبیعی و معادن و رفع موانع صادراتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مهدی شهریاری، مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری را فرصتی ارزنده برای حل و فصل سریع مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: این مرکز به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهد کرد، بدین شرح که نمایندگان دستگاه‌های عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید موظفند همه روزه از ساعت هشت تا ۲۰ هر روز، در محل مرکز مستقر باشند. از ساعت ۲۰ تا هشت صبح و همچنین برای روزهای تعطیل نیز شیفت مطلعی، پاسخ‌گوی تلفنی متقاضیان و انعکاس موضوع به مسوولان ذی‌ربط خواهد بود.

وی تصریح کرد: دستگاه های عضو کارگروه باید از کارشناسان و نمایندگان مطلع و مجرب برای استقرار در این مرکز استفاده کنند تا خللی در روند حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری به وجود نیاید.

استاندار آذربایجان غربی از مدیران دستگاه های اجرائی خواست تا نسبت به حل مشکل واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری با دلسوزی عمل کنند و به روند اداری قناعت نکنند چرا که با حل مشکل هر واحد تولیدی اشتغال زیادی ایجاد می شود.

شهریاری گفت: استقبال سرمایه گذاران از ظرفیت های سرمایه گذاری در استان به نسبت سال قبل رشد داشته و انتظار می رود تا با اجرایی شدن این پرونده ها زمینه های اشتغال بسیاری از جوانان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه مشکل برخی واحدهای تولیدی بزرگ استان که از چند سال قبل تعطیل شده اند به زودی حل می شود، خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست امسال ۵۱ واحد تولیدی راکد و نیمه راکد احیا شده اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی سرمایه گذاری واحدهای تولیدی ارومیه مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری آذربایجان غربی شبانه روزی رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی تأسیسات گردشگری، رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طول سال‌جاری برنامه ریزی صورت گرفته است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری آذربایجان شرقی گفت: برای افتتاح تعداد 45 پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم 5 هزار و 500میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی افزود: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها 100 درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح 45 پروژه زیرساختی استان، تأمین 400 میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

حمزه‌زاده گفت: همچنین افتتاح 3 پروژه‌ زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و 300 میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم 6 هزار و 800 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تدوین بسته های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای 50 نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح 45 پروژه زیرساختی گردشگری و 3 پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی