Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، شیما زرآبادی‌پور سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در حال حاضر حدود ۷۰ درصد از سفر‌های درون‌شهری قزوین با خودروی شخصی انجام می‌شود که سهم اتوبوس  18 و شش دهم درصد، دوچرخه دو و شش دهم درصد، موتورسیکلت چهار و دو دهم درصد و مابقی مربوط به سایر مد‌های حمل‌ونقلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته زرآبادی پور، نتیجه استفاده از خودروی شخصی ایجاد مشکلات ترافیکی در معابر از جمله میدان آزادی، ورودی خیابان نادری، پل هفت دی و میدان میرعماد است.

او چهارراه عدل و خیابان‌های بوعلی، فردوسی و شهدا را از دیگر معابر دارای ترافیک ناشی از تردد خودرو‌های شخصی برشمرد.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین با تاکید بر اینکه سیاست کلی این معاونت، دور کردن خودروی شخصی از مرکز شهر و افزایش حمل‌ونقل همگانی و حمل‌‍ونقل سبز است، اضافه کرد: ایجاد سیستم‌های حمل‌ونقلی سریع و کارآمد و رقابت‌پذیری با خودروی شخصی از طریق اجرای خطوط ویژه اتوبوس از دیگر اهداف مد نظر ما محسوب می‌شود.

او همچنین خواستار خودداری شهروندان از استفاده خودروی شخصی تک‌سرنشین شد و گفت: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در راستای بهبود وضعیت ترافیک شهر، اقدام به تقویت فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی حوزه ترافیک در سطح شهر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروی شخصی حمل و نقل ترافیک شهری خودروی شخصی حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز شنبه در پی بارش شدید باران در شهرستان و همچنین اعلام وضعیت هشدار سطح قرمز در مناطق غربی کشور فرماندار ایلام عبدالصاحب نادری به همراه مدیرکل بحران استانداری و شهردار ایلام از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان بازدید کردند.

وی در حاشیه این بازدیدها ضمن عرض تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب تشیع و شکرگزاری نزول بارش رحمت الهی، تصریح کرد: خوشبختانه باتوجه‌به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه درعین‌حال باتوجه به حجم بارش‌ها در برخی معابر شهری شاهد آب‌گرفتگی مختصر هستیم، گفت: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از ترددهای غیرضروری در محورهای درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

کد خبر 6096161

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد