Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از اروند، امروز نشست مشترکی بین رییس کل گمرکات جمهوری اسلامی ایران‌، معاون حقوقی گمرک کشور، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند و معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه گذاری این سازمان در راستای اجرایی شدن مصوبات استقرار گمرک کشور در گیت های خروجی آبادان و خرمشهر برگزار شد.
مدیر عامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص این نشست گفت‌: نشستی در دهم مهرماه سال جاری با حضور فرماندار ویژه آبادان، امام جمعه و سه نماینده مردم آبادان در مجلس و نمایندگان گمرکات جمهوری اسلامی در محل فرمانداری ویژه آبادان برای استقرار کامل گمرک ایران در گیت های خروجی و تسهیل در تشریفات مبادی ورودی منطقه آزاد اروند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسمعیل زمانی افزود: در نشست پیشین توافق شد تشریفات گمرکی کالاهای همراه مسافر و نیز کالاهای مصرفی، ماشین آلات، قطعات و مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی، از بدو ورود تا خروج به عهده گمرک سازمان منطقه آزاد اروند باشد.
وی بیان کرد: رییس گمرکات جمهوری اسلامی ایران نیز در نشست امروز با عنایت به توافق صورت گرفته، ابلاغ کرد تا گمرک آبادان و خرمشهر در مبادی ورودی این دو شهر مستقر گردند.
زمانی اظهار داشت: طبق ابلاغ رییس کل گمرکات کشور از این پس تشریفات گمرکی کالای همراه مسافر، کالاهای مصرفی در منطقه، ماشین آلات و مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی منطقه توسط گمرک منطقه آزاد اروند صورت می گیرد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت‌: امیدواریم با اجرایی شدن این مصوبات ضمن تعامل گمرک جمهوری اسلامی ایران و سازمان منطقه آزاد اروند شاهد تسهیل در تشریفات ورود کالای مورد نیاز مردم منطقه و واحدهای صنعتی در اروند باشیم.

48

کد خبر 1448010

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد سازمان منطقه آزاد اروند جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای در آستانه قزاقستان با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار  ضمن تشکر  از مواضع  و دیدگاه‌های دولت چین در قبال تحولات منطقه به ویژه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز امریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی  است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران  با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشور چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دو طرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین المللی، همکاری و همگرایی  بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات  منطقه غرب آسیا،   حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت میکنیم.

وزیر دفاع چین ضمن دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس  امنیتی پکن بر تداوم همکاری‌ها تاکید کرد. 

وزیر دفاع چین  در این دیدار خواستار آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشر دوستانه  به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • دیدار وزیر دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • اوج گیری گرما در اروند