Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه قرآن و معارف سیما سیاست اسلام هراسی و جسارت به ساحت پیامبر اسلام صلوات الله علیه را طی بیانیه ای محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما،در پی جسارت دولت فرانسه به ساحت قدسی پیامبر اسلام صلوات الله علیه، شبکه قرآن و معارف سیما متن ذیل را در محکومیت سیاست اسلام هراسی ارسال کرد:

 بسم الله الرحمن الرحیم
یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوره مبارکه صف آیه ۸

آنها می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند، ولی خدا نور خود را کامل می کند هر چند کافران خوش نداشته باشند.


جسارت شرم آور دولت فرانسه به ساحت پاک و قدسی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم، اتفاق تلخ و دردناکی است که نمی‌توان آن را تنها در حد یك حركت جاهلانه به حساب آورد. سیاست اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی سالیانی است که از سوی سران کشورهای به اصلاح متمدن در دستور كار قرار گرفته است . و سردمداران کفر و الحاد این سیاست خبیثانه را با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی برای مبارزه با اسلام عزیز و قرآن کریم بروز داده اند. پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم ، نمونه روشن و والای آزادی و معنویت انسان است و قرآن کریم، كتاب رحمت و حكمت و عدالت.

وظیفه همه آزادیخواهان جهان است كه با سیاست پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های نفرت‌بار مقابله كنند. شبکه قرآن و معارف سیما ضمن محکوم کردن اقدامات جاهلانه و تحریک آمیز دولت فرانسه پیگیرهای مجدانه دستگاههای ذی ربط برای پاسخ به این هتک حرمت را خواستار است.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: اهانت به رسول الله شبکه قرآن سیما محمد رسول الله شبکه قرآن و معارف سیما الله علیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟

به گزارش همشهری آنلاین، در این گزارش صدا و سیما تاکید شده است که «ذخیره طلا و دلار در خانه و انفاق نکردن آن در قرآن نکوهش شده است و مردم باید حساب سپرده ارزی باز کنند.».

در این گزارش علاوه بر آیات قرآن و توضیحات مفسران، صحبت هایی از حجت الاسلام قرائتی و نیز دیگر کارشناسان مذهبی و نمایندگان مجلس مطرح شده است.

کد خبر 848562 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌الله نوری همدانی: دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • روایتی اجمالی از زندگینامه، تحصیلات و خدمات حضرت آیت‌الله رئوفی
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها