Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:02:23 GMT

افغانستان| حمله انتحاری به نیروهای امنیتی در خوست

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۲۷۷۸

افغانستان| حمله انتحاری به نیروهای امنیتی در خوست

منابع امنیتی در شرق افغانستان اعلام کردند که حمله انتحاری به مقر نیروهای ویژه پلیس در ولایت خوست دستکم ۶کشته و بیش از ۳۰ زخمی برجا گذاشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «طالب منگل» سخنگوی والی خوست در بیانیه‌ای حمله انتحاری به مرکز نیروهای ویژه پلیس این ولایت را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«داود تره‌خیل» فرمانده پلیس خوست نیز اظهار داشت که پس از یک انفجار، گروهی از مهاجمان با ورود به این مرکز با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

به گزارش «طلوع نیوز»، نیروهای امنیتی یک خودروی بمب‌گذاری شده دیگر که قصد حمله به مرکز نیروهای پلیس داشت را هدف قرار دادند.

«طارق آرین» سخنگوی وزارت کشور افغانستان در این باره می‌گوید که براساس آمار ابتدایی 2 نفر کشته و 23 تن دیگر از جمله 9 غیرنظامی زخمی شده‌اند.

منابع امنیتی به رسانه‌ها گفته‌اند که در این حمله دستکم 6 نفر کشته و بیش از 30 تن دیگر زخمی شده‌اند و احتمال افزایش آمار وجود دارد.

پارلمان افغانستان: اگر توانایی امنیت ندارید زمینه دفاع مردم از خود را فراهم کنیدخلیلزاد: آمریکا بر دولت افغانستان و طالبان برای کاهش خشونت‌ها فشار می‌آوردناتو: تصمیم برای رفتن یا ماندن در افغانستان پس از ارزیابی شرایط اتخاذ می‌شودادامه حملات طالبان؛ کشته شدن 20 سرباز ارتش در جنوب غرب افغانستان

تاکنون هیچ گروهی از جمله طالبان مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است اما از زمان بن‌بست مذاکرات قطر حملات در سراسر افغانستان تشدید شده است.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار افغانستان اخبار افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ

«محمد بسام الجمل» خبرنگار خبرگزاری «فلسطین الان» امروز در بمباران خانه‌اش در شهر رفح (جنوب غزه) به شهادت رسید. در این حمله ۶ نفر شهید و تعدادی هم زخمی شدند.

الجمل که در حمله شب گذشته جنگنده‌های صهیونیستی به خانه‌اش در محله «الجنینه» در شرق رفح زخمی شده بود، امروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

با شهادت این خبرنگار، شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ به ۱۴۱ نفر افزایش یافت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • پهپاد‌ انتحاری ایرانی ، ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین
  • پهپاد‌های انتحاری «شاهد» چگونه به ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین تبدیل شدند؟
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان