Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: آتش سوزی در خروجی قیف مواد اولیه کارخانه فروسیلیس واقع در شهرک صنعتی سمنان با حضور ۲۰ نیروی آتش نشانی مهار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سعید اسمعیل پور روز سه‌شنبه اظهار داشت: ساعت ۶ و ۵۵ دقیقه امروز آتش سوزی در کارخانه فروسیلیس سمنان به ستاد فرماندهی آتش نشانی شهرداری سمنان گزارش شد که نیروهای عملیاتی دو ایستگاه سه و پنج در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه نزدیک به ۲۰ نفر از نیروهای امدادی آتش نشانی سمنان به همراه سه دستگاه خودروی آتش نشانی و یک تانکر آبرسانی پشتیبان از فضای سبز در این عملیات حضور داشتند گفت: این آتش سوزی در ساعت هشت و ۴۰ دقیقه مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بیان اینکه این سانحه تلفات جانی نداشت گفت: علت اصلی وقوع این حادثه نیاز به کارشناسی دارد و در دست بررسی است.

شرکت فروسیلیس ایران در سال ۱۳۶۰ در استان سمنان به عنوان اولین تولیدکننده فروسیلیسیم در ایران تاسیس شد و با بکار گیری کوره قوس الکتریکی شرکتی آلمانی، با ظرفیت تولید ۲۵۰۰۰ تن در سال ، اقدام به تولید فروسیلیسم با بالاترین کیفیت در سطح بازار جهانی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز در دبیرستان اسما کوی مجاهدین به وقوع پیوست.

کوروش، سبزعلی افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان به این دبیرستان اعزام و توانستند حریق را مهار کنند. 

وی ادامه داد:در این حادثه که به علت اتصالی برق در دفتر مدیریت دبیرستان رخ داد، با تلاش آتش نشانان حریق مهار و به کسی آسیبی وارد نشد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز