Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: هر کدام از دو کاندیدای انتخابات آمریکا سر کار بیاید، ابتدا باید از ملّت ایران عذرخواهی و بلافاصله تحریم‌ها را رفع و خسارات‌ها را نیز جبران کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (سه‌شنبه ۶ آبان) در حاشیه همایش بین‌المللی افول آمریکا؛ روند گذشته و تحوّلات آینده در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره انتخابات آمریکا، گفت: هرکدام از دو کاندیدای انتخابات آمریکا سر کار بیاید، ابتدا باید از ملّت ایران عذرخواهی و بلافاصله تحریم‌ها را رفع و خسارات‌ها را نیز جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضایی با بیان اینکه آینده آمریکا با بحران همراه خواهد بود، افزود: اگر بایدن رأی بیاورد، اوضاع این کشور بهم می‌ریزد و اگر ترامپ مجدداً انتخاب شود، بحران گریبانگیر آمریکا خواهد بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درپاسخ به سوالی درباره رفع تحریم‌های تسلیحاتی کشورمان، گفت: ما از نظر تسلیحات، کیفیت خیلی خوبی داریم و کشور‌هایی که قبلاً به ما تسلیحات می‌فروختند، الان تقاضای خرید دارند.

وی ادامه داد: تسلیحات ما هم ارزان هستند و هم با کیفیت، و ما می‌توانیم از طریق فروش تسلیحات، میلیارد‌ها دلار به‌دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محسن رضایی انتخابات آمریکا ترامپ مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت

یک طوفان سهمگین در ایالت اوکلاهما آمریکا که ویرانی‌های فاجعه باری به بار آورده، سه کشته بر جای گذاشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، طوفان سهمگین در شهر سالفر ایالت اوکلاهما آمریکا علاوه بر وارد آوردن خسارات بسیار زیاد، دست کم سه کشته (از جمله یک نوزاد) و 30 مجروح بر جای گذاشت.

 

.

 

مسئولین محلی هنوز در حال ارزیابی میزان خسارات وارده ناشی از این طوفان هستند.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، خسارات قابل توجهی در شهرهای «سالفر» و «هولدن ویل» مشاهده شده است. در سالفور، ساختمان‌ها با خاک یکسان شده یا به طور قابل توجهی آسیب دیده‌اند.

قطع برق در 9 ایالت آمریکا در پی طوفان زمستانی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • گردباد ویرانگر در آمریکا + فیلم
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند