Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌ملی تکواندو زنان قرار بود از روز ۲۸ مهرماه تمرینات خود را با ترکیب مهلا مومن‌زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی و یلدا ولی‌نژاد در مرکز جهانی تکواندو آغاز کند؛ ملی‌پوشان در تاریخ تعیین شده با حضور در فدراسیون به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی تست کرونا دادند که پس از اعلام نتیجه، مشخص شد تست دو نفر اعضای تیم مثبت است و به همین دلیل اردوی تیم ملی به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرو کمرانی سرمربی تیم‌ملی تکواندو در این خصوص، گفت: پس از اینکه ستاد مقابله با کرونا در ورزش مجوز برگزاری اردو تیم‌های ملی تکواندو را صادر کرد؛ جلسه‌ای با رییس فدراسیون تکواندو، نایب رییس زنان و رییس سازمان تیم‌های ملی داشتیم که تاریخ آغاز اردوها به منظور حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک مشخص و قرار شد اردو را با ۴ تکواندوکار آغاز کنیم، البته دست ما را برای دعوت از نفرات دیگر نیز باز گذاشتند.

وی افزود: بعد از آن جلسه و با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و همچنین تعطیلی اربعین حسینی قرار شد اردو را از ۲۸ مهرماه و بعد از انجام تست شروع کنیم. متاسفانه پس از اعلام جواب، نتیجه تست کرونا من و یکی از ورزشکاران مثبت اعلام شد. با توجه به این شرایط انشاءالله بعد پشت سر گذاشتن دوره درمان ویروس کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی اردو را آغاز می‌کنیم.

کمرانی خاطرنشان کرد: برنامه‌ای ۴۵ روزه را برای تمرینات در نظر گرفتیم و بعد از آن تکواندوکاران استراحتی ۱۰ روزه را پشت سر می‌گذارند که پس از بازگشت، مجدد تست می‌دهند. با توجه به اینکه تاریخ دقیقی برای مسابقات کسب سهمیه مشخص نیست برنامه تمرینی را به این شکل اجرا می‌کنیم تا با اردوی طولانی مدت بچه‌ها دچار تمرین‌زدگی و خستگی نشوند.

وی اینطور ادامه داد: قطعا ما از این فرصتی که در اختیارمان قرار گرفته استفاده کرده و بر آمادگی جسمانی بچه‌ها و رفع مشکلات فنی آنها تمرکز می‌کنیم. همچنین بر تنوع تکنیکی و بدنسازی تاکید ویژه ای داریم تا آمادگی لازم را کسب نمایند.

سرمربی تیم ملی تکواندو زنان تاکید کرد: تلاش می کنیم با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی در طول اردو از تکواندوکارانی که پیش از این ملی‌پوش بوده‌اند به عنوان حریف تمرینی استفاده کنیم تا هم شانسی به آنها داده شود و هم ما بتوانیم اردونشینان را محک بزنیم؛ کسب سهمیه المپیک، مسابقات بسیار حساسی است، ما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و دو سهمیه المپیک توکیو را بدست آوریم.

کمرانی گفت: برای همه مردم دنیا آرزوی سلامتی دارم؛ امیدوارم ویروس کرونا هرچه زودتر ریشه‌کن شود تا بتوانیم با آرامش اردوها را برگزار کنیم و نتایج خوبی را در رویدادهای پیش‌رو کسب کنیم. از خدا می‌خواهم ملی‌پوشان غیور ایرانی در هر رشته‌ای در المپیک توکیو نتیجه‌ی مطلوبی بگیرند.

برچسب‌ها توکیو فدراسیون تکواندو المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توکیو فدراسیون تکواندو المپیک توکیو توکیو فدراسیون تکواندو المپیک توکیو اخبار کنکور سهمیه المپیک ملی تکواندو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک

دو ملی‌پوش شمشیربازی ایران موفق به کسب سهمیه المپیک در در روز نخست مسابقات انتخابی زون آسیا نشدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی؛ مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز (شنبه 8 اردیبهشت) در فجیره امارات آغاز شد. 

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

روز نخست این رقابت ها به برگزاری دیدارهای اسلحه اپه و سابر مردان و اسلحه فلوره بانوان اختصاص داشت که طی آن نمایندگان ایران به مصاف حریفان شان رفتند. 

* اسلحه فلوره بانوان
زهرا کارگر نماینده ایران در این بخش از مسابقات بود که با حضور 14 شمشیرباز برگزار شد. کارگر در مرحله مقدماتی متحمل 5 باخت شد و در رقابت با نماینده بحرین پیروز شد و از صعود بازماند. زهرا کارگر در جدول رده بندی صاحب جایگاه 12 شد. 

* اسلحه اپه مردان
رقابت های اسلحه اپه با حضور 24 شمشیرباز و از جمله محمد اسماعیلی برگزار شد. اسماعیلی در مرحله گروهی با کسب 3 پیروزی و متحمل شدن دو باخت موفق به صعود و حضور در جمع 16 بازیکن برتر شد. 

این ملی‌پوش اسلحه اپه در این مرحله و در رقابت با «عبدالعزیز الشاطی» از کویت 15 بر 11 پیروز شد و به جمع هشت بازیکن برتر صعود کرد.  «رانگ لی» از چین تایپه حریف اسماعیلی در این جدول بود. اسماعیلی در این جدول و در رقابت با این شمشیرباز به برتری 15 بر 12 دست یافت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

شمشیرباز اسلحه اپه ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل «هانگ وی هو» از هنگ کنگ قرار گرفت. اسماعیلی رقابت نزدیکی با این شمشیرباز برگزار کرد و با حداقل اختلاف امتیاز و نتیجه 15 به 14 شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

بدین ترتیب محمد اسماعیلی با وجود پیشروی تا مرحله نیمه نهایی رقابت های انتخابی زون آسیا از کسب سهیمه المپیک باز ماند. او در رده بندی نهایی در جایگاه مشترک سوم قرار گرفت.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد