Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@22:08:34 GMT

خلیل زاده پرچمدار اخبار ورزشی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۳۷۶۴

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، سایت خبری روز نو در این خصوص به نقل از سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره وضعیت دیاباته نوشت: به این بازیکن پرداختی صورت گرفته و تست کرونا هم داده و جوابش هست. باید مجوز خروج از فرانسه را بگیرد و ما هم ویزایش را نهایی کرده‌ایم و فکر می کنم فردا یا پس فردا در ایران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط دیاباته نهایتا تا روز چهارشنبه به ایران برمی‌گردد وتیمش را در تمرینات پیش فصل لیگ بیستم همراهی می‌کند.

دومین خبر ورزشی  پربازدید در خصوص ماندنی شدن خلیل زاده در پرسپولیس بود. به گزارش باشگاه‌ خبرنگاران جوان، با اعلام رسول پناه، خلیل زاده (مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران) فصل آینده نیز در این تیم بازی خواهد کرد و جدایی او صحت ندارد.

دیگر اخبار پربازدید ورزشی نیز به خلیل زاده اختصاص داشت. به گزارش پارس ‌فوتبال، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس عصر دیروز پس از خروج از باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا شجاع خلیل زاده در این تیم ماندگار است، گفت:ان شاءالله ، خلیل زاده در این تیم ماندگار است.

تکلیف بشار رسن در پرسپولیس مشخص شد. این مطلب نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد. به گزارش پارس فوتبال، بعد از مخالفت یحیی گل محمدی و در ادامه باشگاه پرسپولیس، بشار رسن هافبک عراقی سرخپوشان به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.

بشار رسن که در روزهای اخیر و با توجه به پیشنهاد خوبی که از القطر دریافت کرده بود به دنبال جدایی از جمع سرخپوشان بود نتوانست باشگاه را برای دریافت رضایت نامه قانع کند و در نهایت قرار بر این شد که حداقل تا نیم فصل در این تیم بماند و در آن زمان در صورت دریافت پیشنهاد جدید و جلب رضایت باشگاه با موافقت برای پرداخت حق فسخ امکان مذاکره وجود خواهد داشت.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار  ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال بازی باشگاه پرسپولیس فرانسه یحیی گل محمدی خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی

به گزارش خبرگزاری مهر، به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگارها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضائی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

گفتنی است روز گذشته در حالی سایت bbc جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیش‌تر به این پرونده رسیدگی دقیق قضائی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز رسماً در رسانه‌ها اعلام شد.

کد خبر 6094159

دیگر خبرها

  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم