Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محمد سرشار، مدیر شبکه کودک سیما با حضور در برنامه چاپ اول شبکه خبر سیما گفت: مهمترین مشکلی که در تولید محتوای داخلی داریم، بحث قهرمان سازی برای کودکان است مخصوصا برای دختر بچه‌ها.

سرشار ادامه داد: وقتی به عنوان مخاطب به جدل پخش شبکه نگاه می‌کنیم اولین نکته‌ای که به ذهن پدر و مادر بچه‌ها خطور می‌کند این است که چرا برنامه‌ها اینقدر پسرانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین نکته این است که چرا قهرمان‌های بومی کم است؟

وی در تشریح اقدامات این شبکه برای عبور از این مشکل گفت: راه حل این است که در تولیدات داستانی کارهای قهرمان محور مخصوصا برای مخاطب دختر را بیشتر بکنیم.

سرشار با بیان اینکه در این حوزه موسسه اوج فعالیت‌های خوبی داشته است،‌ اظهار کرد: ‌از پنجشنبه و جمعه همین هفته پخش تولیدات این موسسه را شروع خواهیم کرد.

مدیر شبکه کودک در ادامه گفت: سریال پویانمایی شهر موشکی، سریال پویانمایی آرمند، سریال پویانمایی حسنا کوچولو و سریال پویانمایی کارتونی‌ها چهار سریال جدیدی هستند که اولا قهرمان محور هستند و ثانیا از بین این سریال‌ها دو سریال قهرمان دختر دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کودک شبکه سریال پویانمایی تولید سریال پویانمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند

سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • همه مرد‌های مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند
  • حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو