Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: مسلمانان جهان در برابر جنایتکاران مستکبر عالم هم‏صدا و متحد شده تا سیل خروشان اتحادشان بنیان هر اسلام ستیزی را از بیخ و بُن برکَنَد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی اقدام موهن و سخیف نشریه شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) و حمایت رئیس جمهور فرانسه از این اقدام اسلام ستیزانه بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام بدین شرح است:   بسم‏ الله الرحمن الرحیم
«یریدون لیطفؤا نورالله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون» (صف/8)   اقدام موهن و سخیف نشریه شارلی ابدو که مورد حمایت رئیس جمهور فرانسه نیز واقع شده بار دیگر اسلام ستیزی مدعیان دروغین آزادی بیان را آشکار ساخت و باعث شد تا ساحت مقدس اشرف مخلوقات و رحمت للعالمین حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم مورد توهین چند باره قرار گیرد و قلوب قریب دو میلیارد مسلمان را جریحه‌دار نماید. مدعیان حقوق بشر که حرکت انفرادی یک دانش‌آموز فرانسوی علیه معلم خویش را به کلیت اسلام ربط داده و آن را بهانه‌ای برای تاختن به گُل سرسبد هستی قرار داده‌اند، اما جریحه‌دار شدن پی‌درپی قلوب صدها میلیون انسان آزادیخواه و مسلمان جهان را آزادی بیان تلقی کرده و آن را حمایت از ارزش‌های سکولاریسم می‌دانند.

 جاهلیت مدرن غربی سعی دارد تا با این اقدامات موهن جلوی بیدار شدن قلوب خفته ملت‌های خویش را گرفته و پنبه در گوش وجدان‌های بیدار بشری کرده و با توهین به مقدسات کامل‌ترین دین‌ها، مانع از گرایش فطرت‌های آگاه و بیدار به صراط مستقیم شود و همچنان اصرار دارد تا پیروان ابوسفیان‌های زمان بر صراط مغضوبان و گمراهان باقی بمانند. اما خدای متعال اراده کرده تا دین خویش را بر همه عالم و ادیان باطل مسلط گرداند هرچند که عده‌ای نادان بخواهند که نور ازلی و ابدی خالق هستی را با دهان خویش خاموش کرده و مانع از گسترش آن شوند.

این اقدامات و توهین‌ها در حالی صورت می‌گیرد که تمدن نوین اسلامی می‌رود تا مرزهای معنویت و قلوب انسان‌های آزادیخواه جهان را درنوردد و اسلام ستیزی عامدانه و هدف‌دار ابولهب‏‌های زمان نیز کاری از پیش نخواهد برد و در نهایت این دستان توهین کنندگان به ساحت خاتم رسولان است که بریده خواهد شد و کاغذهای نشریات و انسان‏‌های توهین کننده هیزم آتشی خواهند شد که بانیان و حامیان اقدامات سخیف اخیر در آن خواهند سوخت.

 ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این اقدامات سخیف و موهن، آن را نشانه‌ای از دست و پا زدن‌های غرب رو به اضمحلال و صهیونیسم رو به فروپاشی دانسته و هم پای دیگر آزادیخواهان جهان و مردم رشید و مسلمان ایران انزجار خود را از اقدام اخیر نشریه شارلی ابدو و حمایت رئیس جمهور فرانسه از آن اعلام می‌دارد و از مسلمانان جهان می‌خواهد تا در برابر جنایتکاران مستکبر عالم هم‏صدا و متحد شده تا سیل خروشان اتحادشان بنیان هر اسلام ستیزی را از بیخ و بُن برکَنَد و چهره واقعی دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) را به شیفتگان آنها نمایان سازد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اسلام ستیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری مطرح کرد: اقدام شایسته نیروی انتظامی در برخورد با بی حجابی به منظور حفظ حریم و کرامت بانوان سرزمین عزیزمان ایران اسلامی قابل ستایش و تقدیر است و شهروندان از این اقدامات حمایت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: در مسیر مقابله با بی حجابی قطعاً با باندهای مروج فساد و فحشاء در سطح جامعه برخورد قاطع انجام خواهد شد و فراجا به دنبال مدیریت افرادی است که به صورت سازماندهی شده به دنبال کشف حجاب هستند.

به گفته وی، صدای امثال علی نژادها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است که قصد دارد کشور ما را ویران کند اما زهی خیال باطل که نمی‌دانند امثال شهید سلیمانی‌ها مقابل آنها می‌ایستند و ناکامشان می‌گذارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تأکید کرد: قطعاً اینکه نسل نوجوان و جوانی که نسبت به موضوع حجاب کم توجه هستند به خاطر عدم آگاهی آنها از حرکت خزنده ضد فرهنگی دشمن برای این نسل آینده ساز جامعه است.

جابری انصاری گفت: اقدام شایسته فراجا در استان البرز به ویژه سردار هداوند فرمانده با سابقه و انقلابی این مجموعه در عدم پرونده سازی و تلاش برای زدودن این خطای غیرعمد برای این تعداد افرادی که ناآگاهانه و از روی غفلت مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفتند قابل تقدیر و تشکر است.

وی بیان کرد: مردم متدین البرز و همه صاحبان فکر و اندیشه و دلسوز انقلاب اسلامی از این اقدام هوشمندانه فراجا در حفظ ارزش‌ها حمایت قاطع دارند. قطعاً جهاد تبیین یکی از اولویت‌هایی است که همه دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب برای نسل نوجوان و جوان باید به آن بپردازند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز ادامه داد: قائل بر این هستیم که خانواده‌ها نسبت به هدایت نوجوانان و جوانان در موضوع حفظ ارزش‌ها توجه جدی داشته باشند. با مدیریت هوشمندانه فراجا معضل بی حجابی در خودروها با اعمال قوانین بازدارنده تا حدود زیادی مرتفع شده و وضع قوانین بازدارنده در کوچه و خیابان‌ها و معابر ضروری است.

وی گفت: نیروهای فراجا به‌واسطه از خودگذشتگی‌ها و ایستادگی خود در مقابل مخلان نظم و امنیت، قانون‌شکنان همواره مورد احترام آحاد مردم بوده و هستند و شهروندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه نیز قدردان و در عین حال پشتیبان فراجا در انجام مأموریت‌های قانونی، خواهند بود.

کد خبر 6087320

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • دریبل دیدنی و وحشتناک امباپه که مدافع حریف را نابود کرد + ویدئو
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • جهان ما ممکن است در نهایت دوباره به بیگ‌بنگ‌ برگردد و نابود شود
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی