Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاری خبرگزاری فارس از سنندج، مراد فتحی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری جشن‌های گلریزان با حضور باشکوه مردم و خیرین فراهم نشد اما با حمایت‌های صدا و سیما جشن گلریزان از طریق رسانه ملی در استان برگزار شد.

وی افزود: یکی از رویدادهای مهمی که همه ساله و در ماه مبارک رمضان در سراسر کشور و از جمله استان کردستان شاهد آن هستیم، جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری آن با حضور باشکوه مردم محقق نشد اما خوشبختانه با حمایت‌های صدا وسیمای استان این جشن در شب‌های ماه مبارک رمضان به صورت برنامه زنده تلویزیونی از شبکه استانی پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در ماه رمضان امسال امکان جمع‌آوری بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان کمک از سوی خیرین و مردم نیک اندیش استان فراهم شد.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان، صدا و سیمای کردستان را یکی از حامیان اصلی ستاد دیه در کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برشمرد و خاطرنشان کرد: شواهد حاکی از آن است شبکه تلویزیونی کردستان رسانه‌ای بسیار پرمخاطب در استان است که خوشبختانه این ظرفیت مساعد توانست در سال جاری ستاد دیه را در کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد یاری‌رسان باشد. 

نائب رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان کردستان با بیان این مطلب که از ابتدای سال‌جاری تاکنون 104 زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشته‌اند تصریح کرد: برای آزادی این تعداد زندانی بیش از 253 میلیارد ریال از طریق مختلف از جمله کمک‌های بلاعوض ستاد دیه، وام بانک های عامل، گذشت شکات، اعسار، صندوق خسارت‌های بیمه بدنی، کمک های بلاعوض بنیاد مستضعفان و غیره هزینه شده است. 

فتحی مبلغ کمک‌های بلاعوض اعطایی به زندانیان جرائم غیرعمد را تاکنون بیش از 31 میلیارد ریال دانست و بیان کرد: حدود 14 میلیارد ریال از این مبلغ را بنیاد مستضعفان کشور تقبل کرد و مابقی نیز از طریق کمک‌های مردمی و ستاد دیه فراهم شد. 

مدیرکل صدا و سیمای استان کردستان نیز با تاکید بر این موضوع که کمک به گسترش فرهنگ نیک‌اندیشی و حمایت از افراد نیازمند و آسیب دیده جامعه، یکی از رسالت‌های صدا و سیما است، گفت: زندانیان جرائم غیرعمد از آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه هستند که در این راستا صدا و سیمای استان تمام تلاش خود را در راستای کمک به آزادی آنان از زندان که این مهم به نوبه خود برای کاهش آسیب در جامعه هستند، به کار خواهد گرفت. 

جعفر عبدالملکی در پایان سخنان خود عملکرد ستاد دیه کردستان را بسیار خوب دانست و افزود: صدا و سیمای مرکز کردستان این آمادگی را دارد تا همچون سال‌های گذشته ستاد مردمی دیه را در دست یابی هرچه بهتر به رسالت انسان دوستانه و حساس خود یعنی کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد یاری دهد.

در پایان این دیدار مدیرکل زندان‌های استان از مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در راستای همکاری‌های انجام شده در برگزاری جشن گلریزان تقدیر کرد.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل زندان دیدار با صدا و سیما ستاد دیه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان کردستان میلیارد ریال صدا و سیمای ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان