Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:27:46 GMT

انتخابات شوراهای دانش آموزی در البرز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۴۳۷۷

انتخابات شوراهای دانش آموزی در البرز برگزار شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز روز سه شنبه درآیین بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی این استان که با قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش آغاز شد،

اظهارداشت: تبلیغات بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی این استان با رویکرد تربیتی با استفاده از پیام های آموزشی از شهدا ی والامقام به یاد " شهید سردار حاج قاسم سلیمانی"

درفضای مجازی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشته فهمیده خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا امکان برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی درمدارس به صورت حضوری وجود ندارد لذا این دوره از انتخابات به

صورت مجازی دربسترشبکه شاد درحال برگزاری است.

وی تصریح کرد: با توجه به این که امسال مدارس کارهای خود را به صورت مجازی پیش خواهند برد دانش‎آموزانی که به صورت داوطلب برای این انتخابات شرکت کرده‌اند تبلیغات خود را به صورت پ

مجازی در گروه مورد نظر شاد بارگذاری کردند.

 وی از دانش‌آموزان به عنوان اصلی‌ترین عضو مدرسه نام برد واضافه کرد: با توجه به اهمیت مدرسه محوری درسند تحول بنیادین، دانش آموزان باید دراداره امور آموزشگاه نقش موثر داشته باشد.

وی یادآورشد: مدیران مدارس باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند و با جلب مشارکت دانش‌آموزان و دادن نقش و مسئولیت به آن‌ها دراداره امور مدرسه در زمینه‌های مختلف تربیتی، فرهنگی،

اجتماعی زمینه تقویت هویت دینی و ملی آنان را ایجاد کنند.

فهمیده ادامه داد: این انتخابات در مدارس البرز با هدف تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری، جامعه‌پذیری، و تمرین مشارکت اختماعی در بین دانش آموزان برگزار می شود.

وی تکریم شخصیت دانش آموزان، تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و انتقاد پذیری و بهبود نظام تصمیم گیری را از اهداف تشکیل شوراهای دانش آموزی در مدارس ذکر کرد.

وی یادآورشد: لازم است مدیران مدارس شوراهای دانش آموزی را باور داشته و در امور مربوط به برنامه ریزی مدارس از توانمندی اعضای شوراهای دانش آموزی استفاده کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد: درانتخابات امسال نیز دانش آموز پایه های سوم ابتدایی تا پایان دوره متوسطه دوم می توانند دراین انتخابات شرکت کنند.

وی گفت: بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی  درتمامی مدارس استان البرز به صورت الکترونیکی و در فضای" شبکه شاد"  برگزار شد.

فراخوان شرکت دانش آموزان استان البرز برای شرکت دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی از سوی دانش آموزان دبستان شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی درآموزش و پرورش ناحیه یک کرج

به اجرا درآمد.

فهمیده افزود: دراین فراخوان دانش آموزان کاندید شده دراین دوره از انتخابات به یاد شهدای انقلاب و مدافع حرم اقدام به انتشارپیام هایی از شهدای گرانقدر در زمینه وحدت آفرینی، احساس

مسئولیت پذیری و خدمت به مردم کردند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد که با رای دانش آموزان حدود ۱۴ هزارنفر از آنان به عضویت شورای دانش آموزی مدارس درمی آیند.

برچسب‌ها مدارس البرز شبکه شاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز شبکه شاد مدارس البرز شبکه شاد اخبار کنکور انتخابات شوراهای دانش آموزی دوره انتخابات دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی