Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور از برگزاری 53 عنوان برنامه در هفته وحدت در سطح استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حجت الاسلام نورعلی دیلم در گفتگو با اهالی رسانه اظهار کرد: مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور که امروز به عنوان دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور شناخته میشود جهت حمایت و پشتیبانی از مساجد، ائمه جمعه و مدارس اهل سنت کشور دایر و غیره دایر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مجموع بیش از 4 هزار نفر از علمای اهل سنت در مجموعه مرکز بزرگ اسلامی از خدمات این مجموعه برخوردار میشوند.

حجت الاسلام دیلم گفت: در سطح استان یک هزار و 700 مسجد و 108 مدرسه تحت حمایت این مرکز وجود دارد و در 78 نقطه شهر و روستا نماز جمعه اهل سنت برگزار میشود.

وی با تاکید بر اینکه وحدت بین شیعه و اهل سنت به راحتی به دست نیامده است متذکر شد: یکی از وظایف ذاتی ما که دفتر مقام معظم رهبری نیز بر عهده ما گذاشته است مستحکم کردن این وحدت است و ما اجازه نخواهیم داد هیچ کس در هر تریبونی، هر لباس و هر جایگاهی به این وحدت صدمه بزند.

وی تصریح کرد: خدمات مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور مختص به اهل سنت نیست و هر قشری چه شیعه و چه سنی همه و همه باید در کنار هم برای تحکیم وحدت و تقریب در جامعه اسلامی تلاش کنیم.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور بیان داشت: قبل از اینکه دشمن به سراغ ما بیاید با شناخت و پژوهش مانع حمله آنان به وحدت و اسلام شویم و در این حوزه جریانات رسانه ای بسیار میتواند تاثیر گذار باشد.

وی گفت: نشریه فرانسوی چندین بار به قرآن کریم اهانت کرده است بنابراین هشتگ «من عاشق محمد رسول الله» هستم و تحریم خرید کالاهای فرانسوی از موضوعاتی است که در هفته وحدت به آن تاکید شده است.

وی در ادامه به تلاقی 17 ربیع الاول با 13 آبان اشاره کرد و گفت: این روز فرصت بسیار خوبی است که به موضوع هفته وحدت و استکبارستیزی بپردازیم.

حجت الاسلام دیلم  تصریح کرد: 53 برنامه در هفته وحدت در نظر گرفته شده است و در طول هفنه در تمامی شب ها صدا و سیما برنامه هایی را با محوریت وحدت پخش خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: یادواره شهدا و تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری همایش و برنامه ها برای دانش آموزان، بانوان، مدارس علمیه در هفته وحدت در نظر گرفته شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور هفته وحدت اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار ششتمد خراسان رضوی در نشست شورای آموزش و پرورش ششتمد، با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مطهری، اظهار کرد: همه ما مسوولان وظیفه داریم آموزش و پرورش را در مسیر تعلیم و تربیت کمک کنیم.

حسین ایثارگر افزود: معلمان با مجاهدت خود و خدمت در مناطق محروم، در شکل گیری هویت ایرانی - اسلامی دانش آموزان، به عنوان نسل آینده ساز ایران اسلامی نقش بی بدیلی دارند.

فرماندار ششتمد با بیان اینکه شهید مطهری الگویی برجسته برای جامعه فرهنگیان و دیگر اقشار کشور است، گفت: معلمان در کنار اهتمام به علم آموزی، مهارت پروری و مسائل اعتقادی، باید به شبهات ذهن نسل نوجوان در مواجهه با جنگ رسانه ای و روانی دشمن نیز پاسخ دهند.

مدیر آموزش و پرورش ششتمد نیز با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: تکریم جایگاه و منزلت معلمان همزمان با این ایام اقدامی در راستای قدرشناسی از تلاش های این بزرگواران است.

خداداد فروزنده افزود: گفتمان تکریم معلمان باید در جامعه نهادینه شود، چرا که معلمان با گذشت و فداکاری خود، زمینه ساز آینده درخشان فرزندان ایران اسلامی هستند.

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان ششتمد برپا می شود که غباروبی گلزار مطهر شهدا، قدردانی و تجلیل از معلمان برتر از جمله این برنامه ها است.

شهرستان ششتمد چهار هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دارد که در ۹۱ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد