Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید ابراهیم نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دنبال بازرسی‌های به عمل آمده از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح شهرستان سوادکوه شمالی ۷ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد و یکی از این پرونده‌های تخلفاتی مربوط به یک شرکت تعاونی بوده که اقدام به عرضه ۸۰ تن سبوس و ۶۰ تن جو خارج از شبکه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم نژاد افزود؛ این شرکت به دلیل عرضه خارج از شبکه متخلف شناخته و پرونده تخلفاتی به میزان ۲۶۴ میلیون تومان برای آن تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت سوادکوه شمالی از جریمه یک شرکت پخش سبوس دیگر به دلیل عرضه خارج از شبکه خبر داد و یادآور شد: این واحد نیز اقدام به عرضه خارج از شبکه کرده است که با متخلف شناخته شدن آن پرونده تخلفاتی به میزان ۲۴ میلیون و پانصد هزار تومان برای این واحد تشکیل و یه تعزیرات ارسال شد.

وی همچین به تشکیل پرونده تخلفاتی برای نانوایی و آرد خبازی به دلیل عرضه خارج از شبکه اشاره کرد و بیان داشت: برای این واحد خبازی پرونده تخلفاتی به میزان ۳,۲۸۸,۰۰۰ تومان تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

ابراهیم نژاد در پایان گفت: شهروندان عزیز سوادکوه شمالی در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت پروتکل بهداشتی در واحدهای صنفی، همچنین گرانفروشی، عدم درج قیمت و....مراتب را به ۱۲۴ اعلام کنند.

کد خبر 5057498

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت و معدن تخلفات صنفی سوادکوه ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا عرضه خارج از شبکه پرونده تخلفاتی سوادکوه شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد

سید رضا خدیش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بازرسی‌های سال ۱۴۰۲ صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه، چرام و لنده افزود: از تعداد ۸ هزار و ۴٠٠ واحد صنفی فعال، تعداد یکهزار و ۱۷۲ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی تعداد پرونده‌های تشکیل شده تخلف را ۸۹۴ فقره عنوان و تصریح کرد: از این تعداد، ۲۷۴ مورد عدم احراز تخلف و تخلفات کشف شده یک هزار و ۱۷ مورد بود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه انواع تخلفات را گران‌فروشی، کم فروشی، ضرر و زیان به اشخاص نام برد.

خدیش ارزش ریالی این پرونده‌ها را ۵۰ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال خواند و گفت: در ادامه بازرسی‌ها در سال ۱۴۰۳ از ابتدای سال تاکنون ۵۸۸ مورد بازرسی انجام شده که از این تعداد ۴۲۶ مورد عدم احراز تخلف داشتیم.

وی با اشاره به ارسال ۱۶۲ فقره پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی کهگیلویه، بیان کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۳ میلیارد و ۹۰۱ میلیون ریال است.

خدیش در پایان با بیان اینکه مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه و چرام می‌توانند با سامانه ۱۲۴ تخلفات صنفی را گزارش دهند، تاکید کرد: شماره تلفن ۴۹۴۹ صنعت، معدن و تجارت آماده دریافت و گزارش هرگونه تخلف است تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی کند.

کد خبر 6098827

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد
  • تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم
  • گازوئیل قاچاق زیر بار آهک
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی قاچاق سوخت، برای مدیرعامل واحد تولید فرآورده‌های نفتی
  • جریمه قاچاقچی سوخت در خدابنده
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز