Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل شیوع ویروس کرونا، دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی به عنوان بزرگ‌ترین رویداد علمی – پژوهشی ورزش کشور به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با شعار «توسعه فناوری ورزشی برای زندگی فعال» با محوریت فعالیت بدنی، تندرستی و پیشگیری از بیماری، فناوری و نوآوری در ورزش، سیاست‌گذاری و توسعه پایدار در ورزش، صنعت ورزش، مطالعات روان شناختی و توسعه فرهنگی و اجتماعی ورزش، توسعه ورزش بانوان، ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، تربیت‌بدنی ویژه (ورزش برای بیماران و افراد با کم‌توانی) و ورزش و رسانه جهت هم‌اندیشی، تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه ای و کاربردی، حرکت در راستای تأمین نیازهای جامعه، توانمندسازی در مسیر تدبیر و امید، توسعه ملی و بین المللی توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی ورزش کشور با حضور دانشمندان و پژوهشگران برجسته داخلی و خارجی، ۱۹ الی ۲۲ آبان ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش فرصت مغتنمی جهت ارتقای سطح علمی و کاربردی بومی و منطقه‌ای در حوزه علوم ورزشی و رشته‌های وابسته را فراهم می‌آورد و در آن برگزاری نشست‌های جانبی در قالب کارگاه‌های علمی تخصصی، کرسی‌های نظریه‌پردازی و موضوعات خاص صنفی، چالش‌ها و چشم‌اندازهای علوم ورزشی، بخش اختصاصی استارتاپ‌ها را به ‌ویژه برای پژوهشگران جوان، ورزشکاران و مدیران کشور مدنظر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی ویروس کرونا علوم ورزشی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد

پویانمایی «در سایه سرو» ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشور‌های ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویا‌های شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویا‌های اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک