Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در پی اظهارات سخیف رئیس‌جمهور فرانسه و حمایت از توهین وی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان بیانیه‌ای اعتراض‌آمیز در محکومیت شدید این اظهارات صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: اظهارات سخیف رئیس‌جمهور فرانسه و اهانت به ساحت قدسی پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) بیانگر عناد و کینه‌ورزی دشمنان قرآن است؛ اهانت به پیامبر اکرم (ص) این عصاره اخلاق، اهانت به همه ارزش‌های انسانی و اخلاقی و همه انبیای الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه می‌خوانیم: این یک توطئه طراحی‌شده از سوی رئیس‌جمهور فرانسه است که از سال‌ها پیش، سیاست اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی را در دستور کار خود قرار داده است.

این بیانیه می‌افزاید: حمایت از اقدام موهن به بهانه آزادی عقیده حاکی از ضعف منطق و برهان و فقر فکری آنان مقابل مکتب پیامبر اعظم (ص) و عصبانیت آنان از موج گرایش به اسلام است.

در این بیانیه آمده است: حوزه علمیه برادران و خواهران و سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان هرگونه اهانت و بی‌احترامی به پیامبران الهی به‌خصوص خاتم آن‌ها رسول مکرم اسلام (ص) را که پروژه‌ای شکست‌خورده اما شتاب‌دهنده به افول گریزناپذیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود را محکوم و اعتراض و خشم خود را ابلاغ می‌کند و با عزمی راسخ نسبت به تبیین حقایق و روشنگری نقشه‌های شوم دشمنان برای عموم مردم در جهت هدایت جامعه، ثابت‌قدم بوده و از همه مسلمانان جهان می‌خواهد که با اعتراض همه‌جانبه خشم و نفرت خود را نسبت به این سیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام پیامبر فرانسه استان سمنان مکرون اهانت حوزه علمیه طلاب بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طی روزهای گذشته برخی کانال های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

کد خبر 848144 برچسب‌ها امام خمینی هند خبر ویژه

دیگر خبرها

  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل/ از مثله کردن شهدا تا دفن آنها در زباله‌
  • نرمخویی و مدارا از خصوصیات پیامبر (ص) بود
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • 6 علامت که می‌تواند نشان دهنده تومور مغزی باشد
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود