Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از هیات رییسه مجلس خواست که برای رسیدگی به وضعیت قیمت کالاهای ضروری کمیسیونی ویژه مشخص کند.

به گزارش ایسنا، سید کاظم دلخوش در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: مسائل اقتصادی مردم از دست برخی از دستگاه‌های نظارتی رها شده است، قیمت مرغ طی دو هفته افزایش زیادی داشته، هیات رییسه برای پیگیری قیمت برخی کالاهای ضروری مردم کمیسیونی مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم صومعه سرا گفت: بیمه کشاورزی از سوی وزارت کشاورزی مورد توجه قرار گیرد، هیات رییسه مجلس نیز موضوع قیر مناطق مختلف، مصوب مجلس را پیگیری کند.

دلخوش همچنین گفت: ۵ ماه است برخی طرح ها در مجلس ارائه شده و در حال افزایش است، بر اساس تجربه دوره قبل مجلس بسیاری از تحقیق و تفحص ها و طرح ها روی زمین ماندند. پس لازم است هیأت رییسه گروهی برای رسیدگی به این امر تعیین کند، به چه دلیل برخی از طرح هایی که پنج ماه پیش ارائه شده معطل مانده ولی طرح دو هفته پیش وارد دستور کار مجلس می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرایط اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید کاظم دلخوش اباتری در مورد طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، گفت: در حال حاضر قانون مجازات قاچاق اسلحه را داریم، اما پاسخگوی مشکلاتی که مردم و کشور را تهدید می‌کند نیست بنابراین بررسی و تعیین تکلیف این طرح در دستور کار مجلس قرار گرفت.   وی با یادآوری اینکه طرح مذکور دارای ۱۱ ماده است، افزود: مجریان به دلیل خلاء‌های موجود امکان برخورد با دارندگان اسلحه و مهمات را نداشتند، اما در قانون جدید قاچاق اسلحه در فضای مجازی جرم انگاری شده و نوآوری‌هایی در آن ایجاد و مجازات‌ها تشدید شده است.   نماینده صومعه سرا در مجلسگفت: در قانون جدید مجازت قاچاق سلاح‌های سرد، گرم، سنگین و نیمه سنگین، انفرادی و مهمات پیش بینی شده همچنین توزیع، فروش قطعات و تبدیل و حمل سلاح ممنوع و ضبط سلاح و مهمات در آن دیده شده است.   دلخوش یادآور شد: از سویی مکان‌ها و خودرو‌هایی که برای خرید و فروش سلاح استفاده شده به نفع دولت مصادره می‌شود و مبادرت شرکت‌ها به حمل، توزیع و قاچاق سلاح هم مدنظر قرار گرفته و در واقع مجلس در تمامی موارد در جا‌هایی که لازم بود مجازات‌ها تشدید و اصلاحاتی انجام شود ورود کرده است.

دیگر خبرها

  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد