Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۲ درصد جمعیت روستایی استان یزد از نعمت گاز بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، علی‌اکبر میدان‌شاهی ظهر امروز در نشست خبری آنلاین با اصحاب رسانه و خانه مطبوعات استان یزد اظهار داشت: در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی و ایجاد رفاه شهری و روستایی طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحد‌های مسکونی و تجاری در استان یزد انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طرح بهینه و اصلاح موتوخانه‌ها می‌تواند تا 10 درصد سبب کاهش مصرف انرژی شود.

مدیرعامل شرکت استان یزد با اشاره به اینکه این طرح مخصوص مشترکین دارای موتورخانه و مجتمع های مسکونی است افزود: در این طرح سه اقدام مهم اصلاح و ترمیم عایق کاری، تنظیم مشعل و نصب رسوب‌گیر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هزینه مالی این طرح را صرکت گاز استان پرداخت می‌کند تصریح کرد: همشهریان دارای موتورخانه در بخش‌های تجاری و خانگی می‌توانند با مراجعه به سایت http://nagc.ir در این طرح ثبت نام کنند.

میدان‌شاهی ادامه داد: پس از ثبت‌نام و مراجعه ناظر شرکت گاز به محل، اصلاحات لازم در موتورخانه به مجریان اعلام می‌شود و مجری کار مورد تائید شرکت گاز اقدامات لازم را اجرا و هزینه کار خود را از شرکت گاز دریافت می‌نماید.

وی با اشاره به بدهی‌های کثیر مجموعه‌های مختلف در استان افزود: هر استان به همان میزان که مطابق فروش گاز، پرداخت قبض و مصرف گاز به دست می‌آورد به همان میزان هزینه کشوری دریافت می‌کند.

وزیر نفت عربستان: کنار گذاشتن نفت و گاز غیر واقع بینانه استبیش از 97 درصد روستاییان آذربایجان شرقی از گاز طبیعی بهره‌مند شدنددومین واحد گازی نیروگاه قشم آماده افتتاح رسمی/ نیمی از نیاز سوخت نیروگاه هنوز تأمین نشده است

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: هر چه قدر صنایع و خانوارها در پرداخت قبوض خود کوتاهی کنند، به همشهریان خود ضرر می‌زند، زیرا با کاهش بودجه در استان نمی‌توانیم طرح‌های گازرسانی را برای رفاه مردم در بین مناطق اجرا کنیم.

وی عنوان کرد: 26 درصد مطالبات شرکت گاز استان مربوط به وزارت نیرو، 16 درصد خانگی، 4 درصد صنایع فولادی و 8 درصد کشاورزی است.

میدان‌شاهی با اشاره به اینکه در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری و 92 درصد جمعیت روستایی استان یزد از نعمت گاز بهره مند هستند اظهار داشت: تا پایان سال، 99 درصد جمعیت استان یزد زیرپوشش گاز قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: 75 درصد از سهم انرژی استان یزد مدیریت می‌شود و حدود 8 هزار از صنایع کوچک و بزرگ استان یزد از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه شرکت گاز اقدامات چشم‌گیری انجام داده ادامه داد: در سال گذشته استان یزد افزایش 40 درصدی در زمینه گازرسانی به صنایع استان داشته است.

میدان‌شاهی با بیان اینکه کشور ایران دارای گاز، دومین کشور تولیدکننده گاز است اما متاسفانه چهارمین مصرف‌کننده گاز در دنیا هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد ادامه داد: از 695 روستای واجد شرایط در استان یزد به 546 روستا گاز طبیعی ارسال می‌شود و گازرسانی به 125 روستا در دست اجراست.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت گاز استان استان یزد از نعمت گاز درصد جمعیت میدان شاهی بهره مند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه

محمدجواد خجسته مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه گفت : در سال ۱۴۰۲ از محل اعتبارات سهم دهیاری‌ها و روستا‌های فاقد دهیاری در مجموع ۵ هزار و ۱۹۶ میلیارد ریال اعتبار تخصیص و به حساب روستا‌های دارای دهیاری و فاقد دهیاری واریز شده است. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه عنوان کرد: ۷۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از اعتبارات عمرانی از محل اعتبارات ماده ۵۸ قانون تنظیم بخشی از مقرارت مالی دولت بوده که در سطح روستا‌های استان کرمانشاه توزیع شده است. 

خجسته اذعان کرد: در سال گذشته از محل اعتبارات قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور، به منظور محرومیت‌زدایی روستا‌های واجد شرایط در استان کرمانشاه، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، تخصص داده شد. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: از محل بند الف ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده، واریز‌های استان، ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال به حساب روستا‌های دارای دهیاری واریز شده که در حوزه عمرانی هزینه شده است. 

وی افزود: از محل اعتبارات تبصره ۲، اعتبارات سوخت و بند (الف) ماده ۳۹، قانون مالیات بر ارزش‌افزوده، مبلغ ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به روستا‌های دارای دهیاری تخصیص پیدا کرده و ۷۳ میلیارد ریال در روستا‌های فاقد دهیاری توزیع شده است. 

خجسته با اشاره به عملکرد عمرانی دفتر روستایی استانداری کرمانشاه گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۰۶ پروژه عمرانی با هزینه‌کرد بیش از ۹۹۷ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده و عمده پروژه‌ها در قالب آسفالت، جدول‌گذاری معابر، سنگ‌فرش و… بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان‌غربی ییلاقی است
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است