Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوپر مارکت مالی مشهد  با هدف توسعه بازار سرمایه در کشور و ارایه خدمات گسترده تر مالی راه اندازی و افتتاح شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمود رضا خواجه نصیری  در مراسم افتتاحیه  نخستین شعبه سوپر مارکت مالی در مشهدمقدس  با اعلام این خبر گفت: سوپر مارکت مالی  به سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا تمامی خدمات مربوط به  کارگزاری ،بورس ،بانک و بیمه  را  در کنار هم و در یک مکان دریافت کند و پیرو آن  سرمایه گذاران بتوانند  از تمام فرصت های موجود در این  حوزه ها بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: سرمایه گذاران با این اقدام می توانند گزینه های متنوع برای سرمایه گذاری را متناسب با ریسک و علاقمندی خود انتخاب و از امکانات بیشتر برای کسب بازده و مدیریت ریسک برخوردار شوند.

گفتنی است ،همه  نهادهای مالی کشور با گسترش درگاههای خدمات مالی مانند سوپر مارکت می توانند خدمات بیشتری را به مشتریان  ارایه دهند  تا با توجه به فراگیر شدن بازار سرمایه و ارتقا سطح آموزش امکان فعالیت حرفه ای تر در بازار سرمایه مهیا شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوپر مارکت مالی بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شهرداری گرگان در نخستین دیدار دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه دربیروت مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.   شاگردان مصطفی هاشمی با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کردند. بازیکنان شهرداری گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۳۲ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ این بازی را واگذار کردند.   نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:   کوارتر اول: ۲۳ بر ۲۲ / الریاضی    کوارتر دوم: ۲۲ بر ۱۰ / الریاضی    کوارتر سوم: ۲۶ بر ۱۸ / الریاضی    کوارتر چهارم: ۲۴ بر ۱۰ / الریاضی    دومین دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۱۵ در تهران و فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی