Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ دکتر علیرضا زالی در اجرای طرح مشترک امنیت سلامت محور پلیس پایتخت که پیش از ظهر امروز در مقر فاتب برگزار شد، گفت: امروز پلیس کمک و همراهی خوبی با مدافعان سلامت و در بحث مقابله و مبارزه با کرونا داشته است و ما از آنها تشکر می کنیم. ما برای کاهش کرونا و مقابله با آن راهی به جز رعایت پروتکل ها و عمل به شیوه نامه های بهداشتی نداریم و همه باید این موارد را رعایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راهبرد نوین مدیریتی در ستاد مقابله با کرونا تهران اقدامات هوشمندانه و تلفیق اقدامات سلبی و ایجابی است، گفت: نزدیک به ۳۷۰ هزار تذکر لسانی نشان دهنده همین راهبرد اجتماعی پلیس است، اما اگر برخی از افراد نخواهند پروتکل ها را رعایت کرده یا دست به اقدامات لجبازانه بزنند، برخوردهای سلبی نیز در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: چرا مرگ‌‌ومیر بیماران کرونایی در ایران افزایش یافت؟

زالی با بیان اینکه شرایط در تهران کاملا متفاوت است، گفت: ما شرایط سختی را در تهران در انتظار داریم. البته شرایط تهران نیز بسیار متفاوت است. به عنوان مثال ۴۸۰ هزار واحد صنفی در سامانه وزارت بهداشت در تهران ثبت نام کردند که فاصله ما با استان دوم بسیار بالاست؛ چرا که دومین استان در کشور حدود ۱۵۰ هزار واحد صنفی را ثبت کرده است.

زالی با بیان اینکه امروز خواست و مطالبه مردم استفاده از ابزارهای انتظامی است، گفت: طبق آخرین نظرسنجی که انجام شده است در بحث برخورد با افرادی که پروتکل ها را رعایت نکنند و لجاجت داشته باشند، نظر مردم بر این است که باید با قاطعیت با آنان برخورد شود و مردم نیز با این طرح پلیس همراه خواهند بود.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در پنج روز آینده تهران آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد ملایم تا متوسط خواهد داشت.

امروز (۵ اردیبهشت) با گذر زبانه سامانه بارشی از ظهر تا شب، گاهی افزایش ابر، افزایش باد و در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال تندر و آذرخش مورد انتظار است.

در روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) نیز در این بخش‌ها افزایش موقتی ابر و رخداد بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعد ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های سنجش آلودگی فیروزکوه ۷.۲ میلیمتر، ژئوفیزیک ۲.۸ میلیمتر، آبعلی ۲.۵ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۲.۴ میلیمتر، چیتگر ۲.۲ میلیمتر، فیروزکوه ۱.۸ میلیمتر، شهریار ۱.۴ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۱ میلیمتر، دماوند ۰.۸ میلیمتر، شمیرانات ۰.۷ میلیمتر، شرق تهران ۰.۳ میلیمتر و ورامین با ۰.۲ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.

کد خبر 846974 برچسب‌ها آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران تهران

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند