Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رئیس جمهور گفت: دولت، تامین معیشت مردم و جبران تورم را وظیفه خود می داند و از همه طرح ها و پیشنهادات سایر قوا، فعالان و متخصصین اقتصادی در حل معضلات مردم استقبال می کند .

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، یکصد و هفتاد و ششمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت صبح سه شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش در این جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص همسان سازی مستمری بازنشستگان و افزایش درآمد کارگران و کارکنان در جهت تامین معیشت و جبران بخشی از آثار تورم در قیمت کالاها و خدمات ارائه کرد.

روحانی با اشاره به حساسیت ها و پیچیدگی ها در زمینه مدیریت وضعیت اقتصادی، تاکید کرد: دولت، تامین معیشت مردم و جبران تورم را وظیفه خود می داند و از همه طرح ها و پیشنهادات سایر قوا، فعالان و متخصصین اقتصادی در حل معضلات مردم استقبال می کند.
 

رئیس جمهور در عین حال تاکید کرد که باید مراقبت کرد ارائه برخی طرح ها که منابع آن دیده نشده باشد، نمی تواند به رفع معضلات کمک کند و ممکن است باعث ایجاد مشکلات تورمی و یا دامن زدن به انتظارات غیرواقعی گردد. لذا ملاحظه منابع و فراهم آوردن شرایط اجرایی آن، لازمه توفیق در خدمت به مردم و جلب رضایت آنهاست.

در ادامه این جلسه پیشنهادهای وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی در خصوص تسهیلات لازم برای گسترش صادرات و استفاده از ارز صادراتی برای تامین واردات مورد نیاز واحدهای تولیدی کشور مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گیری درباره آنها به جلسه فوق العاده بعد از ظهر امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت موکول شد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق عامل ایجاد احساس غرور ملی است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس جمهور در دهمین گفت و گوی زنده تلویزیونی با مردم  این عملیات را جلوه بسیار روشنی از عقلانیت انقلابی خواند و گفت: وعده صادق  ثابت کرد ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از سر کشور بردارد و می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم گفتمان عقلانیت انقلابی جایگزین دیپلماسی التماسی شده است گفت: یکی از جلوه‌های این عقلانیت انقلابی، رونق اقتصادی در کشور خواهد بود.

آقای رئیسی بابیان اینکه در جایی مذاکره و در جایی موشک می‌تواند مساله را حل کند گفت: ما میز مذاکره را هیچ‌وقت ترک نکردیم، اما با قدرت در مقابل کسانی که بخواهند با ایران دشمنی کنند خواهیم ایستاد.
رئیس جمهور تصریح کرد: کشور‌های اروپایی و سایر کشور‌های دنیا اگر بخواهند با ایران روابط خوبی داشته باشند ما آمادگی داریم که دست آنها را به گرمی بفشاریم.
آقای رئیسی دربخش دیگری ازاین گفت وگو درباره مسایل داخلی از جمله مشکل مسکن گفت: دولت برای وعدۀ تامین مسکن پای کار است و ساخت دو میلیون و ۴۰۰ هزار  مسکن در سراسر کشور درحال انجام است.
رئیس جمهور درباره تورم هم گفت: سعی کردیم علت‌های تورم را کنترل کنیم و روند تورم نیز کاهشی شده، اما این موضوع زمان‌بر است.
آقای رئیسی از عملیاتی شدن  گشت ارشاد مدیران خبرداد و گفت: تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از مدیران دولتی جابجا شده اند.
رئیس جمهور اصلاح ساختار‌های فسادزا، انتشار تراز مالی ۲هزار شرکت، اعلام نام ابربدهکاران بانکی، تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار و اجرای ۹۰ درصدی سامانه تجارت را از اقدامات دولت در زمینه مبارزه با فساد و برقراری عدالت عنوان کرد و گفت: دولت دراین زمینه، دولت اجرا و عمل است.

آقای رئیسی در مورد مسایل فرهنگی ازجمله موضوع حجاب و عفاف هم گفت: همه باید به قانون حجاب پایبند باشند.
رئیس جمهور بابیان اینکه دشمن دنبال حیازدایی از جامعۀ ماست گفت: پایبندی زنان و دختران ما نسبت به حجاب ریشه در اعتقادات دارد و مردم نمی‌گذارند دشمن به هدفش برسد.

رئیس جمهور  با اشاره به اینکه اساس نهاد‌ها در کشور ما، رأی مردم است از مردم خواست با  حضور  دردور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، حرکت خود را تکمیل کنند.

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک میلیون شغل عمل کرده است
  • ۵۰ نکته از خلاصه گزارش مردمی رئیس‌جمهور به مردم
  • ۵۰ نکته از حلاصه گزارش مردمی رئیس‌جمهور به مردم
  • رئیسی: از قیمت کالا‌ها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم / تورم روز به روز کاهشی می‌شود
  • عملیات وعده صادق عامل ایجاد احساس غرور ملی است
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک ملیون شغل عمل کرده است
  • رئیسی:تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ فرآیند تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن اجرایی شده است/گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد