Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در گفت و گو با جماران، درباره جلسه دیروز مجمع روحانیون مبارز درخصوص انتخابات گفت: جلسه روز گذشته پیرو دو جلسه قبلی بود و به دلیل شرایط کرونا به صورت مجازی برگزار شد. در آن راجع به کلیات شرایط انتخابات، اهمیت آن و نقش رای مردم در ساختار جمهوری اسلامی ایران و همین طور اندیشه سیاسی امام خمینی(س) به عنوان رکن مقبولیت و مشروعت نظام، بحث های مفصلی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: همچنین آسیب شناسی انتخابات های گذشته و بحث های کلی دیگری در جلسه اخیر مجمع صورت گرفت و یک کمیته کاری در رابطه با همین رویکردها و ارزیابی مسائل انتخابات، تشکیل و بنا شد گزارشی جامع از شرایط موجود تهیه کند تا در جلسات آتی مجمع مورد ارزیابی قرار گیرد. باید گفت که هنوز هیچ پیش فرض خاصی برای این موضوع وجود ندارد و صرفا در رابطه با مسائل کلی انتخابات بحث هایی انجام شده است. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعیین مصداقی نیز برای کاندیداهای انتخاباتی صورت گرفته است یا خیر، گفت: این مساله باید در مراحل بعد انجام شود و هنوز بحثی در این رابطه نیست. فعلا در رابطه با اصل موضوع انتخابات و شرایط حاکم بر آن در نظام سیاسی بحث و تبادل نظر شد. 

انصاری با بیان اینکه موضوع انتخابات در نظام اسلامی بسیار مهم است، گفت: بی تردید یکی از اساسی ترین خواسته های مردم در انقلاب اسلامی، آزادی و اعمال آزادانه رای مردم بود. همچنین پایبندی همه ارکان نظام به انتخاب و رای مردم، جزو مطالبات اصلی بود. خوشبختانه این مسأله در مهندسی قانون اساسی تبدیل به «میثاق ملی» شد. بنابراین پاسداشت این موضوع از یک طرف و آسیب شناسی آن، رفع موانع، تقویتش و تحکیم مردم سالاری جزو مسائلی است که گروه های سیاسی و احزاب باید تمرکز بیشتری روی آن داشته باشند.

 

اخبار مرتبط کتابی درباره تحول گفتمان مجمع روحانیون مبارز رونمایی شد بیانیه ستاد انتخابات روحانی پیرامون لغو سخنرانی حجت الاسلام مجید انصاری در کرمان انتقاد مجید انصاری از رسانه ملی؛ مناظره است یا تخریب دولت؟ انتقادات مجید انصاری از مجلس پیرامون طرح‌های انتخاباتی مجید انصاری: در رقابتی نابرابر شرکت می‌کنیم/ چرا صداوسیما برای احزاب میز مناظره نگذاشت؟/ عده ای القاء می کنند که اکثریت مجلس دهم دست اصلاح طلبان بوده است

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا انتخابات مجمع روحانیون مبارز مجید انصاری سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مجمع روحانیون مبارز مجید انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که به عنوان تکنیکال دایرکتور یا مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

او در مورد جلسه‌شان با فیفا گفت: یک جلسه آنلاینی با فیفا داشتیم چون موضوع تکنیکال دایرکتور در ایران موضوع نویی است و گفتیم که چقدر در این زمینه پیشرفت کردیم. ما الان یک برنامه جامع برای توسعه و پیشرفت آماده می‌کنیم و پیش‌نویسش تا اواخر خرداد آماده می‌شود. در پایان شهریور این برنامه نهایی می‌شود. یک برنامه تا سال ۱۴۱۴ است که ما چهار سال اول را اسمش را گذاشتیم ۴ سال تغییر، ۴ سال دوم پیشرفت و ۴ سال سوم دوره موفقیت.

او در مورد جوانسازی لیگ‌ها عنوان کرد: جوانسازی تیم‌ها ضرورت است‌. ما باید آیین نامه‌ای داشته باشیم که تیم‌ها جوان‌تر شوند و به آنها فرصت بدهد. ما پیشنهاداتی به آقای قنبرزاده دادیم.

ویدئو: 330892

او در مورد سمتش در فدراسیون توضیح داد: موضوع تکنیکال دایرکتور در فدراسیون جدید است و در اساسنامه فدراسیون نامی از آن برده نشده است. ما باید به آن موقعیت بدهیم. در شروع کار بعضی قسمت‌ها احساس می‌کنند تداخل در کارشان است که حق دارند ولی تمام کارهایی که می‌کنم رییس فدراسیون در جریان است.

او در مورد انتخاب سرمربی امید گفت: سه چهار گزینه آماده کردم و منتظر جلسه هیئت رئیسه برای نهایی کردن هستیم.

دیگر خبرها

  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!