Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از تکمیل و بهره‌برداری خط انتقال و تجهیز چاه آب شهرک‌های صنعتی کاشمر، کاویان و مشهد ۵  به مناسبت هفته پدافند غیر عامل خبر داد.

رضا شجاعی در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی محور شرق استان اظهار کرد: پروژه‌های زیرساختی و آبرسانی در شهرک‌های صنعتی این استان از اولویت اجرایی بالایی برخوردار بوده و تأمین، انتقال و تکمیل این پروژه‌ها با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه‌ها در مجموع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال با اجرا و تکمیل خط انتقال آب به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر و تجهیز دو حلقه چاه آب شهرک‌های صنعتی مشهد ۵ و فاز توسعه کاویان و کاشمر به انجام رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد : هفته پدافند غیر عامل فرصت ارزشمندی برای فرهنگ‌سازی و ترویج گفتمان این رویکرد در سال جهش تولید برای مدیران و کارکنان واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی است که این مهم با برگزاری دوره‌های آموزشی، رزمایش‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی و توسعه صنعتی صورت خواهد پذیرفت.

شجاعی ادامه داد: سامانه یکپارچه مدیریت کیفیت در طراحی و نظارت، اجرا و تأمین آب، همگام با آخرین فناوری و استانداردهای جهانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود .

وی با اشاره به کیفیت و کمیت در اجرای پروژه‌های فنی و سرعت در انجام کارها تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه‌گذاران برای احداث و راه‌اندازی واحدهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، شجاعی خاطرنشان کرد: امسال نیز طرح‌های مختلف عمرانی پیش‌بینی شده که با مدنظر قرار دادن رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در کلیه طرح‌ها، پروژه‌ها، زیرساخت‌ها و رعایت اولویت‌ها و ضرورت‌های موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با سرعت و کیفیت بالا اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پروژه آبرسانی شهرك صنعتي شهرک های صنعتی خراسان رضوی شهرک ها و نواحی صنعتی شرکت شهرک های صنعتی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کریمی گفت: طرح آبرسانی آتیشگاه موسوم به ۵۳ روستا و شهر سردشت در حال انجام است.
به گفته وی، مرحله نخست این طرح  در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی  دارد.
مدیر کل آبفای استان افزود: با اجرای این طرح آب شرب ۵۰ هزار نفر از جمعیت این روستا‌ها و شهر سردشت تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال