Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعیت بانوان فرهیخته سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی در محکومیت اظهارات رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام(ص) بیانیه ای را صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (سوره مبارکه صف آیه ۸)

اهانت تاسف بار و شرم آور که در باب توهین به ساحت قدسی پیامبر رحمت (ص) صورت گرفته و نیز حمایت گستاخانه رئیس جمهور فرانسه که از مدعیان دروغین آزادی بیان است؛ بی تردید نشان از پستی اهانت کننده و درماندگی و بی منطقی آن ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینگونه اقدامات اسلام ستیزانه نیز، اعمال تازه ای نیست و با نگاهی به تاریخچه و سابقه اینگونه رفتار می‌بینیم که رفتارهای هتاکانه، در دنیایی که به آزادی بیان مشهور شده است، سابقه ای طولانی دارد، با اذعان بر اینکه به حول و قوه الهی، اقدامات زبونانه ای مانند اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله وسلم، وحدت هر چه بیشتر مسلمانان در برابر مستکبرین عالم را در پی خواهد داشت.

سران کفر در غرب بدانند، جهان اسلام این اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» و هرگونه توهین به مقدسات، ادیان و پیامبران را که انگیزه دلیل آن چیزی به جز وحشت آن ها از رشد بی سابقه اسلام نیست به شدت محکوم می کند و اعلام می داریم که ما با الگو گرفتن از سیره اهل بیت علیهم السلام در برابر دست اندرکاران هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله وسلم و حامیان کوردل آن ها  می ایستیم و با قلب، زبان و اقدامی حسینی به مقاومت و مبارزه با راه و منش این شیاطین استکباری ادامه خواهیم داد.   

وسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُون

کد خبر 5057578

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی پیامبر اکرم ص توهین به پیامبر ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا سانحه تصادف مواد مخدر ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند

سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (جمعه) گفت، پلوسی با تلاش برای مقصر دانستن مسکو در موج اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا به مردم کشورش توهین می‌کند.

به گزارش ایسنا، نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا اعتراضات حمایتی از فلسطین در سراسر آمریکا و دانشگاه های این کشور را به گردن روسیه انداخت.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلوسی همچنین در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ایرلندی RTE اذعان کرد که احساسات طرفدار فلسطین می‌تواند بر حمایت بایدن در جریان رای‌گیری ریاست ‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر تاثیر بگذارد و مدعی شد که ولادیمیر پوتین، رئیس ‌جمهور روسیه خواهان انتخاب نامزد احتمالی جمهوری‌خواه یعنی دونالد ترامپ است.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز با اشاره به گفته‌های پلوسی گفت: «این گفته‌ها را فقط می‌شود به عنوان توهین به آمریکایی‌ها و بی‌اعتنایی به دموکراسی تلقی کرد.»

در ماه ژانویه ۲۲۴، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا از اف.بی.آی خواست تا در مورد تامین مالی گروه‌های طرفدار فلسطین تحقیق کند و ادعا کرد که درخواست‌های آنها برای آتش‌بس در غزه «پیام پوتین» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/ تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است