Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@11:42:01 GMT

توزیع بسته های غذایی و بهداشتی در روستای سیساب

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۶۳۸۵

توزیع بسته های غذایی و بهداشتی در روستای سیساب

مدیر کانون فرهنگی و هنری طریق النور روستای سیساب از توزیع بسته های غذایی و پک های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا ویروس خبر داد.

«سارا رنجبر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تلاش کردیم با اطلاع رسانی و تبیین مسائل بهداشتی، مردم را نسبت به خطرات این ویروس آگاه کرده و آنان را به رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری طریق النور مسجد بنی هاشم روستای سیساب شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه در این ایام کسب و کار اهالی روستا از رونق افتاد، به توزیع بسته های غذایی در میان خانواده های نیازمند اشاره کرد و گفت: در این راستا 20 بسته غذایی توزیع شد.

 

وی ارزش هر بسته را 500 هزار ریال اعلام کرد و با بیان اینکه این مرحله از کمک رسانی در قالب طرح کمک های مومنانه صورت گرفت، افزود: در مرحله بعدی هم با کمک خیران 15 بسته غذایی شامل روغن، برنج، خرما و رب گوجه فرنگی میان 15 خانوار توزیع شد.

 

رنجبر، توزیع گوشت گرم برای 70 خانوار را از دیگر برنامه ها اعلام کرد که در قالب این طرح، برای هر خانوار بسته های گوشت یک کیلویی در نظر گرفته شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری طریق النور مسجد بنی هاشم روستای سیساب شهرستان بجنورد، توزیع ماسک، ژل ضدعفونی کننده دست و مایع ضدعفونی سطوح را هم به برنامه های اجرا شده کانون افزود و گفت: این لوازم برای 200 خانوار روستا تهیه و توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه اجرای طرح سه شنبه های تکریم از دیگر برنامه های کانون به شمار می رود، به دیدار با خانواده شهید «علی حسن زاده» اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه والدین این شهید بزرگوار در قید حیات نیستند، در منزل برادر این شهید که ایشان هم از جانبازان دوران دفاع مقدس هستند، حضور یافتیم.

 

 رنجبر، اجرای طرح انس با قرآن کریم، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و مسابقه آشپزی ویژه بانوان به صورت مجازی را به دیگر فعالیت های کانون در این ایام افزود.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته غذایی کانون مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز

مختاری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: در راستای طرح سلامت نوروزی در شهرستان مهریز بیش از ۲۶ تن کالای غیرمجاز سلامت محور در مهریز معدوم شد.

وی ادامه داد: ۲۳ تن محموله خیارشور غیرمجاز توسط مأموران ایست بازرسی شهید مدنی مهریز توقیف شده و مابقی توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز از سطح مغازه و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی جمع آوری و معدوم شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز نیز از صاحبان شرکت‌های پخش و همچنین اصناف تهیه و توزیع مواد غذایی خواست با رعایت اصول نگهداری و انبارداری صحیح از فساد مواد غذایی جلوگیری کرده و به تامین امنیت غذایی که نتیجه تلاش تولید کنندگان است، کمک کنند.

 وی از شهروندان خواست در هنگام خرید موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوز‌های لازم از سازمان غذا و دارو و همچنین تاریخ تولید و انقضا محصولات غذایی، توجه ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هشدار مرکز پژوهش‌های مجلس درباره سبد غذایی خانوار
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • بهسازی چاه‌ روستای کرخنگان مروست
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز