Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@23:13:56 GMT

ورود مار افعی به منطقه مسکونی در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۶۴۴۹

ورود مار افعی به منطقه مسکونی در خرم‌آباد


به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمد نادری فرمانده ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد، اظهار داشت، رأس ساعت ۹:۵۸ دقیقه صبح امروز سه شنبه و در پی اعلام یک مورد ورود مار به منطقه مسکونی توسط ساکنین، سریعاً مأمورین ایستگاه به محل اعلام شده اعزام و یک حلقه مار افعی حدوداً پنج کیلویی را که احتمالاً از گونه شاخدار بوده در لحظه ورود به ساختمان مسکونی را به دام انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: این مار سمی که از ناحیه کوهستانی «سپیدکوه» به سمت «فلک الدین» سرازیر شده بود پس از گذر از خیابان وارد منطقه مسکونی و سپس در لحظه ورود به منازل سازمانی از سوی ساکنین مشاهده که با اقدام فوری آتش نشانان به دام افتاد.

فرمانده ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد، ادامه داد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه از مردم تقاضا داریم ضمن رعایت ایمنی و حفظ آرامش خود، در صورت مشاهده هر گونه از جانوران وحشی و به در راستای حفظ محیط زیست و گونه‌های در معرض انقراض سریعاً با سامانه ۱۲۵ تماس حاصل کرده و از آسیب رساندن به جانداران منطقه خودداری کنند.

نادری، افزود: در نهایت طی هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیر محیط زیست لرستان، مار در صحت و سلامت کامل به عوامل محیط بانی تحویل داده شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن دونالد ترامپ محمد نادری مار افعی خرم آباد علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید رضا تونی از نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج خبر داد و مطرح کرد: نظارت بر بارگیری پسماندهای ضایعات لامپ شرکت توزیع برق استان البرز توسط کارشناسان محیط زیست جهت انتقال به شرکت‌های امحا کننده پسماند انجام شد.

وی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه جامع محیط زیست با حضور و نظارت کارشناسان محیط زیست هنگام بارگیری و پلمب، اقدام به انتقال پسماندهای ویژه خود به مراکز مجاز و مورد تأیید سازمان حفاظت محیط زیست کنند.

کد خبر 6096912

دیگر خبرها

  • حضور ۷ گونه پرنده مهاجر در تالاب بین‌المللی هامون
  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • کوه‌خواری و برهم زدن محیط زیست در روستای سرآسیاب شش + فیلم
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • هفت گوهر نایاب زاگرس در خطر انقراض