Web Analytics Made Easy - Statcounter

کبری رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت:‌ تا یکشنبه هفته آینده جوی آرام و پایدار در اغلب مناطق کشور حاکم است که این پایداری جو سبب پایداری هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ امروز در برخی مناطق شمال و شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و خفیف داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: در سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد و کاهش نسبی دما داریم که این کاهش دما در شمال شرق 5 تا 8 درجه خواهد بود.

رفیعی گفت: امروز و فردا دریای خزر مواج است و روز جمعه دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

وی همچنین درباره میزان بارش‌ها در سال زراعی جاری گفت: میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی (یکم مهر 99) تا 29 مهر، 4.6 میلیمتر ثبت شد، میزان بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 6.9 میلیمتر بود که بارش سال جاری 3 درصد کمتر از سال گذشته است.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: همچنین میانگین بلندمدت بارندگی کشور در بازه زمانی مذکور 6.1 میلیمتر بوده که بارش سال جاری 24.5 درصد بیشتر از سال بلندمدت است.

رفیعی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف گاهی با وزش باد و در بعد از ظهر نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود و در روزهای پنجشنبه،‌ جمعه و شنبه پیشِ رو، آسمان تهران کمی ابری است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 23 و 12 خواهد بود.

وی افزود: فردا بندرعباس با بیشینه دمای 36 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 3 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیدروبه، دزفولو حسینیه پربارش‌ترین تقاط خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:تا ساعت ۱۸:۳۰ دقبقه روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) میزان بارش در بیدروبه ۱۷۶، شهر دزفول ۱۷۵.۱ و حسینیه ۱۷۰.۹ میلی متر به ثبت رسید. 

محمد سبزه زاری افرود:این میزان در ماهور برنجی ۱۶۴ سالند ۱۴۷، ایستگاه صفی آباد دزفول ۱۲۹.۹، گتوند ۱۲۶.۳ و سرخه ۱۱۷ میلی متر رسید. 

وی ادامه داد: باران در شوش ۱۰۳.۴، ماهشهر ۷۴، لالی ۶۰.۴، ام دبس ۵۷.۵، فرودگاه اهواز ۵۳، یزد نو ۵۰.۴ کرخه ۵۰، شهرداری منطقه ۱ اهواز ۴۹.۶، ایذه ۴۳.۸، شهرداری منطقه ۶ اهواز ۴۳.۳، شوشتر ۴۰.۸ و استانداری ۴۰.۱ میلی متر باران بارید. 

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:میزان بارش در این مدت در شادگان ۳۲.۷. بستان ۳۱.۴، فرهنگ شهر اهواز ۳۰.۲، مسجد سلیمان ۳۰.۹، دزپارت ۲۸.۶ هندیجان ۲۸.۴ سوسنگرد ۲۱، رامهرمز ۱۴.۵، امیدیه ۱۴.۴ و آبادان ۶.۶ میلی متر ثبت شد.

سبزه زاری افزود :بارش باران تا فردا ادامه دارد و از اواسط فردا سامانه بارشی از استان خارج می شود.

وی ادامه داد :سامانه بعدی بارشی روز دوشنبه وارد استان می شود که نسبت به سامانه فعلی ضعیف می باشد. 

دیگر خبرها

  • بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • هوای ابری و بارش‌های بهاری فردا در ۲۳ استان
  • اهواز رکورددار آلودگی هوا / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است
  • ثبت آلودگی هوا در برخی شهرهای خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د
  • بیدروبه، دزفولو حسینیه پربارش‌ترین تقاط خوزستان