Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه الزهرا اعلام کرد ثبت نام الکترونیکی (غیرحضوری) پذیرفته شدگان دکتری از امروز ۶ آبان ماه آغاز می شود و تا ۷ آبان ماه ادامه دارد.

براساس اعلام دانشگاه انجام مراحل ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان به آدرس https://edu۱.alzahra.ac.ir انجام می شود و شناسه کاربری، شماره داوطلبی + ترم ورود + U  اعلام شده و رمز عبور نیز کد ملی پذیرفته شدگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

دانشگاه تاکید کرده پذیرفته شدگان از عکس گرفتن با گوشی از روی مدارک هویتی و آموزشی خودداری کنند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به شرح زیر است:

اسکن مدارک با کیفیت و با استفاده از اسکنر از روی اصل مدارک ( نه کپی آن ) تهیه شود. فرمت مدارک باید به صورت JPG و مطابق سایز اعلام شده در راهنمای ثبت نام باشد. - کارت ملی - صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات ارسال صفحه آخر نیز ضروری می‌باشد) - عکس ۴*۳ - اصل دانشنامه یا گواهی موقت پایان تحصیلات کارشناسی دارای معدل - اصل دانشنامه یا گواهی موقت پایان تحصیلات کارشناسی ارشد دارای معدل که تاریخ فراغت از تحصیل حداکثر ۹۹/۰۷/۳۰ باشد. 

اصل فرم تایید شده گواهی معدل اتمام تحصیلات حداکثر تا ۹۹/۰۷/۳۰ ( مخصوص دانشجویان سال آخر و دانشجویانی که گواهی موقت یا دانشنامه کارشناسی ارشد ندارند). حکم مرخصی یا نامه موافقت با ادامه تحصیل بدون قید و شرط ( مخصوص کارکنان دولت ).

براساس این گزارش کلیه کلاس ها به صورت غیر حضوری و با استفاده از سامانه رسمی مدیریت آموزش الکترونیکی دانشگاه ( LMS و Adobe Connect ) برگزار می‌شود و استفاده از سایر سامانه‌ها رسمیت ندارد و غیبت به حساب می‌آید.

تاریخ شروع کلاس‌ها برای کلیه ورودی های نیم سال اول ۱۱ آبان ماه است؛ همچنین زمان ثبت نام الکترونیکی پذیرفته شدگان نیم سال دوم نیز مطابق ورودی‌های نیم سال اول است. ولی انتخاب واحد و شروع کلاس‌های ایشان مطابق تقویم آموزشی در نیم سال دوم دانشگاه خواهد بود.   

کد خبر 5057618 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه الزهرا دانشگاه ها دوره دکتری ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش وام دانشجویی ثبت نام دانشجویان آموزش مجازی دانشجویان پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور دوره دکتری دانشگاه ها اینترنت پذیرفته شدگان ثبت نام نیم سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان

رییس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسایی و دستگیری باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش یک نهاد دولتی مبنی بر صدور مدارک تحصیلی به افراد فاقد شرایط و احتمال جعلی بودن مدارک صادره و سوءاستفاده از موقعیت‌های شغلی، ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی متوجه شدند برخی افراد متقاضی استخدام در شرکت‌های خصوصی با مراجعه به جاعلان نسبت به تهیه مدارک جعلی دیپلم و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اقدام کرده اند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: در این زمینه ماموران پلیس به منظور جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطان آن‌ها را شناسایی و در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبارجنوب دستگیر و از مخفیگاه آنان یکهزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای کشف کنند.

او افزود:متهمان پس از مواجهه با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان کردند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری