Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@21:39:49 GMT

علاقه قزوینی‌ها به استفاده از خودروی شخصی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۷۴۸۵

علاقه قزوینی‌ها به استفاده از خودروی شخصی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: در حال حاضر مردم شهر قزوین نیز مانند بسیاری از شهرهای دیگر تمایل زیادی به استفاده از خودروی شخصی از خود نشان می‌دهند که نتیجه آن ایجاد مشکلات ترافیکی در معابر از جمله میدان آزادی، ورودی خیابان نادری، پل هفت دی و میدان میرعماد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زرآبادی پور چهارراه عدل و خیابان‌های بوعلی، فردوسی و شهدا را از دیگر معابر دارای ترافیک ناشی از تردد خودروهای شخصی برشمرد و گفت: در حال حاضر حدود ۷۰درصد از سفرهای درون‌شهری قزوین با خودروی شخصی انجام می‌شود که سهم اتوبوس ۱۸.۶درصد، دوچرخه ۲.۶درصد، موتورسیکلت ۴.۲درصد و مابقی مربوط به سایر مدهای حمل‌ونقلی است.
او با تاکید بر اینکه سیاست کلی این معاونت، دور کردن خودروی شخصی از مرکز شهر و افزایش حمل‌ونقل همگانی و حمل‌‍ونقل سبز است، اضافه کرد: ایجاد سیستم‌های حمل‌ونقلی سریع و کارآمد و رقابت‌پذیری با خودروی شخصی از طریق اجرای خطوط ویژه اتوبوس از دیگر اهداف مد نظر ما محسوب می‌شود.
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین همچنین خواستار خودداری شهروندان از استفاده خودروی شخصی تک‌سرنشین شد و گفت: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در راستای بهبود وضعیت ترافیک شهر، اقدام به تقویت فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی حوزه ترافیک در سطح شهر کرده است.

48

کد خبر 1448232

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین خودروی شخصی ترافیک شهر حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان

ایسنا/گیلان رئیس پلیس راه گیلان گفت: ترافیک در محورهای خروجی گیلان آزادراه رشت قزوین سنگین و پرحجم است.

سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت ترافیکی در محورهای خروجی استان، اظهار کرد: با توجه به بازگشت مسافران، ترافیک در محورهای خروجی گیلان از جمله آزاد راه رشت به قزوین محدوده پل رودبار سنگین و پرحجم است.

رئیس پلیس راه گیلان افزود: از روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه تا امروز ۲۵۷ هزار و ۷۵۰ خودرو وارد استان شده که شاهد افزایش ۶۶ درصدی ورود خودرو به استان هستیم.

وی با بیان اینکه از ۷ صبح امروز الی ۱۲ شب تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در مسیرهای آستارا به اردبیل و رشت به قزوین و بالعکس ممنوع است، گفت: با توجه به حجم ترافیک و کندی تردد در محورهای خروجی گیلان رانندگان بدون عجله و شتاب و با احتیاط و صبر و حوصله رانندگی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین
  • ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • (ویدیو) ترافیک فوق سنگین آزادراه رشت-قزوین نرسیده به رودبار
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین
  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • روانسازی ترافیک به عنوان یکی از ضروریات کلانشهر کرمانشاه
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید