Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، عبدالرضا فاضل اظهار داشت: بر خلاف هفته گذشته، هیچ کدام از شهرهای استان در وضعیت سفید شیوع کرونا قرار ندارند.

وی بیان کرد: با کاهش رعایت توصیه های پزشکی و پروتکل‌های بهداشتی ، بندرگز، گرگان و مینودشت در وضعیت قرمز، آزادشهر، بندرترکمن، کردکوی و کلاله در وضعیت نارنجی و هشدار و آق‌قلا، رامیان، علی‌آبادکتول، گالیکش، گمیشان، مراوه‌تپه و گنبدکاووس در وضعیت زرد شیوع قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: در حال حاضر  ۳۳۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند که از مجموع این بیماران ۶۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و ۲۵ نفر هم به ونتیلاتور متصل هستند.

به گفته وی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هزار و ۲۱ نفر به علت شیوع این بیماری در گلستان جان خود را از دست دادند.

فاضل افزود: بیش از ۵۲ درصد بیماران کرونایی بستری‌ گلستان را افراد بالای ۵۵ سال، ۴۲ درصد را افراد بین ۱۵ تا ۵۵ سال و ۶ درصد را افراد زیر ۱۵ سال تشکیل می‌دهند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز سه شنبه گفت: تاکنون ۵۸۱ هزار و ۸۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۴۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۳ هزار و ۲۹۹ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا گلستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گلستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت ویروس کرونا گلستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان

ابوالفضل باقری فرد با اعلام این خبر افزود: پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی افزود: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شرکت کرده اند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان برای حضور در ۲۵ رشته تخصصی پزشکی با یکدیگر رقابت می کنند و خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند