Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین معروفی گفت: تا زمانی که وضعیت کشور کرونایی باشد و مردم نیاز داشته باشند، پای مردم در حد و توان خودمان خواهیم ایستاد و آنان را رها نمی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی ظهر امروز در مرحله پایانی رزمایش کمک مؤمنانه در کرمان با تأکید بر اینکه این رزمایش یکی از کارهای ارزشمند ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری است که پس از نیمه شعبان انجام شد، گفت: رزمایش مواسات به زیبایی در کشور ما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در رزمایش کمک مؤمنانه تمامی مردم، خیرین و مسئولان پای کار بودند و آنان تبعیت محض از فرمان ولی و حجت خدا و حرکت انسان دوستانه خود را بر اساس دستورات دین مبین اسلام و دستورات ائمه علیه السلام عملی کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تعداد 430 بسته معیشتی مهم نیست و این تعداد یک عدد است، تصریح کرد: مهم فیزیک کار و زیبایی فکر است، مهم این است که انسان هایی بخشی از حقوق خود را برای حرکت کمک مؤمنانه اختصاص داده اند و ما در این اقدام، زیبایی یک فکر، یک فیزیک را می بینیم و زمانی که اندیشه و فکر انسان زیبا باشد، به زیبایی عمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: زمانی که انسان زیبا فکر می کند، درون رزم قوی شود و زمانی که درون رزم قوی شود، برون رزم در برابر دشمن قوی خواهد بود و سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی یکی از مصداق ها موفقیت انسان است.

سردار معروفی ابراز کرد: استان کرمان در زمینه رزمایش کمک مؤمنانه جزو استان های موفق بوده و اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به برگزاری دو مرحله و شش فاز کمک مؤمنانه در سطح کشور اظهار کرد: از آغاز هفته وحدت تا پایان سال نیز 6 مرحله برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه تعریف کرده ایم که بسته های معیشتی، نوشت افزار و جهیزیه را دراین مراحل توزیع خواهیم کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه توزیع جهیزیه را به صورت منطقه ای در شهرستان‌های دارای اهل تسنن همزمان با آغاز هفته وحدت خواهیم داشت، عنوان کرد: تا زمانی که وضعیت کشور کرونایی باشد و مردم نیاز داشته باشند، پای مردم در حد و توان خودمان خواهیم ایستاد و آنان را رها نمی کنیم.

وی گفت: در زمینه محرومیت زدایی و کمک مؤمنانه تمامی کارها بر اساس روتین انجام شد و ما در مرحله اول 9 میلیارد و 800 میلیون تومان از طریق سپاه و بسیج به استان آورده ایم و زیبایی این موضوع را دیده ایم که همگان در این رزمایش حضور داشته اند.

سردار معروفی با تأکید بر اینکه همه باید با هم کمک کنیم و نباید در حوزه خدمات دهی نگاه سیاسی داشته باشیم، ابراز کرد: مردم عزیز ما 41 سال پای انقلاب ایستاده اند و به همین دلیل است که دشمن فشار می آورد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان با بیان اینکه ما می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم چرا که استان ما غنی است، خاطر نشان کرد: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم باعث امید در جامعه می‌شود و دشمنان را ناامید خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رزمایش کمک مؤمنانه استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در مراسم روز شوراها ضمن تبریک روز ملی شوراها به نسخه مردم سالاری دینی امام راحل اشاره کرد و گفت: مصادیق این مردم سالاری را امروز در اصل هفتم قانون اساسی در بدست گرفتن امور مدیریت شهر توسط شوراها را به نمایندگی از مردم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها امانت‌دار خوبی در رفع نیازهای مردم براساس قانون باشند، گفت: امروز شوراها مأموریت سنگینی را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی به عهده دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه در عرصه امنیتی باید حد و مرزهایی داشته باشیم، تصریح کرد: وظیفه شوراها در عرصه امنیتی نیاز به نگاه جامع و اشراف کامل در این عرصه است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه نباید نگاه‌ها در شوراها صرفاً عمرانی، سیاسی و فرهنگی گرفته باشد و لو اینکه نمره ۲۰ را گرفته در این عرصه‌ها گرفته باشند، گفت: مردم امروز از شوراهایشان در شرایط بد اقتصادی و معیشتی توقع دارند نگاه خود اتکایی و پایداری به روستاهایشان داشته باشند تا مهاجرت از روستا کمتر و بر عکس برجمعیت روستا روز بروز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روستاها باید محیطی آرام بخش برای عموم مردم باشد تصریح کرد: شوراها در خدمت رسانی به مردم روستا باید در تراز نظام و انقلاب باشند.

کد خبر 6092202

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند