Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@01:27:35 GMT

زمان برگزاری لیگ برتر والیبال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۷۸۸۷

زمان برگزاری لیگ برتر والیبال مشخص شد

سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال گفت: ادامه دور رفت لیگ برتر مردان از روز یکشنبه ۱۸ آبان‌ماه به‌صورت متمرکز در تهران آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون والیبال، شهرام عظیمی درمورد برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: بر اساس تصمیم نشست هم‌اندیشی روز گذشته، ادامه دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به‌صورت متمرکز به میزبانی تهران و در سه هفته برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که هفته نخست این مسابقات از ۱۸ آبان‌ماه شروع می‌شود، تصریح کرد: ورود تیم‌ها روز شنبه ۱۷ آبان‌ماه است و دیدارهای هفته‌های هشتم، نهم و دهم لیگ برتر در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ۱۸، ۲۰ و ۲۲ آبان‌ماه پیگیری خواهد شد.

سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال با یادآوری توقف ۱۵ روزه مسابقات بعد از هر هفته دیدارهای متمرکز، افزود: هفته دوم لیگ برتر متمرکز نیز در تاریخ‌های ۹ تا ۱۳ آذرماه برگزار می‌شود و هفت‌های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم دیدارهای لیگ برتر، در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ۹، ۱۱ و ۱۳ آذر‌ماه در شهر تهران پیگیری خواهد شد.

وی زمان برگزاری هفته سوم لیگ متمرکز را نیز روزهای یکشنبه ۳۰ آذرماه و سه‌شنبه دوم دی‌ماه دانست و ادامه داد: در این روزها، دیدارهای هفته‌های ۱۴ و ۱۵ دور رفت مرحله مقدماتی در تهران برگزار خواهد شد.

عظیمی با یادآوری این‌که نیم‌فصل لیگ برتر مردان از روز چهارشنبه سوم دی‌ماه شروع می‌شود و تا روز شنبه ۱۳ دی‌ماه ادامه خواهد داشت، گفت: دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان، بر اساس تصمیم نشست هم‌اندیشی به‌صورت متمرکز و همانند لیگ ملت‌ها در پنج هفته برگزار می‌شود. برنامه دقیق دیدارهای دور رفت و ساعت و مکان برگزاری مسابقات، به‌زودی اعلام خواهد شد.

 سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران، از روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه ۹۹ شروع شد و از ۱۸ مهرماه به دنبال موج سوم بیماری کرونا در ایران و جهان، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا و این‌که تیم‌ها بتوانند با آرامش خاطر بیش‌تر و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به تمرینات و رقابت‌های خود بپردازند، ادامه مسابقات را متوقف کرد.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال مردان مسابقات لیگ برتر والیبال شهرام عظیمی شیوع کرونا خواهد شد لیگ برتر آبان ماه دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون

از دست دادن امتیاز، هم برای قرمزها و هم برای تافی‌ها مشکل‌آفرین خواهد شد.

طرفداری | اورتون از لیورپول میزبانی می‌کند.

تیم‌های اورتون و لیورپول فردا در دیداری معوقه از چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. اگر چه جایگاه دو تیم در جدول کاملاً متفاوت است، اما دو رقیب هم‌شهری هر کدام با هدفی مهم پا به این جدال می‌گذارند؛ لیورپولِ مدعی برای قهرمانی و رقابت با آرسنال و منچسترسیتی می‌جنگد و اورتون رده شانزدهمی که خطر سقوط به چمپیونشیپ را حس می‌کند، نمی‌خواهد در شرایط بحرانی‌تری قرار بگیرد. در 30 تقابل اخیر دو تیم، لیورپول کاملاً دست بالاتر را داشته و تنها دو مرتبه دربی مرسی‌ساید را به اورتون واگذار کرده‌است (15 برد و 13 تساوی).

تقابل اورتون و لیورپول فردا از ساعت 22:30 به وقت تهران با قضاوت اندرو مدلی در استادیوم گودیسون پارک برگزار می‌شود. 

اطلاعات بازی اورتون و لیورپول تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 (24 آوریل 2024) ساعت برگزاری: 22:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم گودیسون پارک، لیورپول هفته برگزاری: هفته 29 لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023 داور: اندرو مدلی ترکیب احتمالی اورتون و لیورپول اورتون (1-1-4-4): پیکفورد | یانگ، تارکوفسکی، برنتویت، میکولنکو | مک‌نیل، گی، اونانا، هریسون | دوکوره | کالورت لوین لیورپول (3-3-4): آلیسون | الکساندر آرنولد، کوانسا، فن دایک، رابرتسون | سوبوسلای، اندو، مک‌آلیستر | صلاح، نونیز و خاکپو

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور