Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:40:58 GMT

مطالبه‌گری از مسئولان در کردستان نهادینه شود

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۷۹۲۵

مطالبه‌گری از مسئولان در کردستان نهادینه شود

گروه استان‌ها-دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: باید برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم مطالبه‌گری از مسئولان در استان نهادینه شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمود الله‌مرادی ظهر امروز در دیدار با قائم‌مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور که در سالن جلسات ستاد در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: استان کردستان قدم به قدم سرزمینش حاصل خون شهدای گران قدری‌ست که با ایثار و فداکاری توانستند امنیت را برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قطعا ایجاد امنیت در کردستان یعنی ایجاد امنیت در کشور و ما نیز قدردان شهدا و خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستیم، افزود: استان کردستان با یک میلیون و 600 هزار نفر جمعیت، 66 درصد جمعیت شهری، 44 درصد روستایی، 78 درصد اهل سنت و 22 درصد اهل تشیع در غرب کشور قرار گرفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری «امر به معروف و نهی از منکر» واجب و باید همه مردم و مسئولان خود را در برابر این فریضه الهی مسئول بدانند چراکه اگر این امر به درستی اجرا شود، منجر به حل بسیاری از مشکلات و معضلات کنونی خواهد شد.

الله‌مرادی از استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان مؤمن، انقلابی و نخبگان جامعه برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان خبر داد و گفت: باید برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم مطالبه‌گری از مسئولان در کردستان نهادینه شود.

قائم‌مقام ستاد امر به معروف: دولتمران به‌جای جمع‌آوری کوله‌بران تدبیری برای اشتغالشان بیندیشندگزارش| امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای که برای احیای آن خون داده می‌شود/لزوم توجه بیش از پیش به این واجب الهی

رصد آسیب‌های جامعه فرهنگی، هنری و امور زنان و خانواده‌ در کردستان

علی‌اصغر حسینی، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه خوشبختانه علی‌رغم تلاش‌های بی‌وقفه دشمنان، مردم شیعه و سنی این دیار در کنار هم و باهم بوده و هیچ گونه مشکلی با یکدیگر ندارند، اظهار داشت: 26 هزار و 630  نفر عضو جامعه امربه معروف و نهی از منکر استان هستند.

وی افزود: 6 هزار و 450 نفر به‌عنوان یادوران مدارس، طلایه‌داران 6 هزار و 500 نفر، محلات و مساجد 6 هزار و 300 نفر، ادارات 3 هزار و 487 نفر، روستایی 3 هزار و 43 نفر، یاداوران ادارات هزار و 728 نفر، اصناف 626 نفر، نظامی 190 نفر، قضایی 278 نفر و انتظامی 93 نفر در سطح استان فعالیت می‌کنند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان خاطرنشان کرد: طبق آمار 70 گروه از 800 گروه کشوری، جزو گروه‌های جهادی استان کردستان بوده که نسبت به آمار جمعیت مطلوب است.

وی بیان کرد: در بحث مسائل فرهنگی بیشتر برنامه‌های ستاد جنبه آموزشی و مسائل پژوهشی بوده و قطعاً بدون نظرسنجی‌های درست و ساختار علمی اقدامی انجام نمی‌شود و گام‌ها به سمت و سوی علمی پیش خواهد رفت.

حسینی به سه محور برنامه‌های اساسی اشاره کرد و یادآور شد: رصد آسیب‌های جامعه فرهنگی، هنری و امور زنان و خانواده در دستور کار ما بوده و یقیناً در این راستا از مسئولان مطالبه‌گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/484/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود، گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سلمان قاضی‌عسگر در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، فرمانده بسیج حوزه ۴ امام سجاد (ع) و رئیس بنیاد شهید ناحیه اصفهان جمعی از معاونان و مسئولان منطقه انجام شد، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آن‌ها در اولویت برنامه‌های فرهنگی هفته بزرگداشت اصفهان قرار گیرد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا و جانبازان هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما «شهدا» هستند

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان است.

وی صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد و افزود: بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما شهدا هستند و باید آن‌ها را محور همه برنامه‌ها و امور زندگی خود قرار دهیم

امام جمعه رهنان تاکید کرد: وظیفه داریم با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی مردم به‌خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

وی گفت: خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌های معزز آن‌ها، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 747733

دیگر خبرها

  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران