Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی‌نافچی ظهر سه شنبه در جلسه تعیین تکلیف زیرساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌مقدس که در استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه اگر خواهان افتتاح باغ‌موزه دفاع‌مقدس زنجان هستیم، این موضوع در گرو همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط است، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مقرر شده است این باغ‌موزه همزمان با کنگره ملی ۳۵۳۶ شهید استان زنجان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه اهمیت احداث باغ‌موزه دفاع‌مقدس همان بس که باعث صیانت و تبیین ارزش‌های دفاع‌مقدس می‌شود، بر ضرورت اهتمام به این موضوع می‌افزاید، تصریح کرد: وجود مکان‌ها و زیرساخت‌هایی چون باغ‌موزه دفاع‌مقدس باعث می‌شود تا نسل آینده به استقامت ملت ایران در دوران هشت سال دفاع‌مقدس و نیز رشادت و پایداری زنان و مردان این مروز و بوم بیش از پیش آشنا شوند.

مرادی نافچی با بیان اینکه امروز همه تمرکز دستگاه‌های ذی‌ربط باید تکمیل ۵۵ درصد باقی‌مانده پروژه نیمه‌تمام باغ‌موزه دفاع‌مقدس باشد، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که استان بتواند با همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط، روند اجرایی باغ‌موزه دفاع‌مقدس را به اتمام رسانده و همزمان با برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۶ شهید استان زنجان در سال آینده، شاهد افتتاح آن باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با یادآوری اینکه طبق مصوبات صورت گرفته، تامین انشعابات این باغ‌موزه بر عهده شرکت‌های خدمات‌رسان بوده و باید همکاری‌های لازم در این زمینه صورت گیرد، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در این زمینه، بحث آب باغ‌موزه دفاع‌مقدس زنجان است که معتقدیم این موضوع با نامه‌نگاری حل نمی‌شود و شرکت آب و فاضلاب استان باید راهکارهای لازم را در این زمینه اتخاذ کند.

مرادی‌نافچی با اشاره به اینکه تعیین میزان آب شرب و آب فضای سبز باغ‌موزه دفاع‌مقدس بر عهده اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان است، خاطرنشان کرد: بالطبع تامین هزینه‌های این باغ‌موزه نیز باید از سوی ارگان‌هایی چون مخابرات، شرکت آب و فاضلاب، شرکت توزیع نیروی برق، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تامین شود.

کد خبر 5057732

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان باغ موزه دفاع مقدس ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا باغ موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد