Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا مهاجری بعد از قرعه کشی لیگ یک، اظهارداشت: قرعه کشی عرف همه جاست که انجام شده است. امیدواریم بازی‌ها زمان خودش برگزار شود چون یک بار تاریخ مسابقات جابجا شده است. امیدواریم تاریخی که گفتند لیگ برگزار شود چرا که تیم‌ها هم کارهای آماده سازی را انجام داده اند.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: کل کشور و دنیا درگیر ویروس کروناست اما همه کار خود را با رعایت پروتکل ها انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر جدی تر باشیم می توانیم کیفیت بازی ها را بالا ببریم و حتی تعداد محدودی تماشاگر هم وارد ورزشگاه کنیم تا جو خالی از بین برود.

وی درباره شرایط تیم مس عنوان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما ۳-۴ بازی تدارکاتی را پیش بینی کردیم. امیدوارم تا شروع لیگ به آمادگی کامل برسیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رضا مهاجری لیگ یک فوتبال سرمربی مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد