Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@05:03:33 GMT

چیزی که آمریکا ما را با آن می‌ترساند، توخالی است

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۸۱۲۲

چیزی که آمریکا ما را با آن می‌ترساند، توخالی است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سیّد امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، عصر امروز (سه‌شنبه ۶ آبان) در اختتامیه همایش «افول آمریکا؛ روند گذشته و تحولات آینده» که با همکاری دانشگاه جامع امام حسین (ع) و دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، با اشاره به جنایت‌های آمریکا در طول تاریخ و گسست‌های اجتماعی و اخلاقی و بی‌عدالتی‌ها در ایالات متحده آمریکا گفت: بر اساس سنت‌های الهی چنین جامعه‌ای پایدار نخواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی مبنای یک جامعه و نظام، ارزشی و توحیدی نباشد، حتماً سقوط خواهد کرد و  سقوط آن هم بسیار ویران‌گر خواهد بود، چرا که وقتی ثروت و قدرت در مرکزیتی جمع شده باشد، وقتی که فروبپاشد، مثل کشتی بزرگی که در دریا غرق می‌شود، اطرافیان خود را هم دچار مشکل می‌کند.

نایب‌رییس مجلس، دو کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا را سنبل این کشور دانست و گفت: وقتی به قواره، دانش و ادب بایدن و ترامپ نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که چیزی برای عرضه ندارند.

وی افزود: یکی از آن‌ها، کاسب لات و دیگری سیاستمداری است که در زندگی خود و خانواده‌اش هیچ نگاهی به مردم دیده نمی‌شود. در واقع طبقه‌ای ممتاز شکل گرفته که قدرت را بین خود پاسکاری می‌کنند و مردم تماشاچی هستند. 

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه رهبران آمریکا و کاندیدا‌های ریاست‌جمهوری این کشور، مظهر بی‌ادبی در عالم هستند، خاطرنشان کرد: در گذشته، چهره‌های چون لینکلن و حتی آیزنهاور وجود داشت که با اینکه ظالم بودند اما دارای شخصیتی در تراز اداره جهان بودند، اما امروز کسانی آمده‌اند که از ابتدائیات یک انسان متعادل برخوردار نیستند، آن هم در اوج پختگی با تجربه زیاد، نه اینکه در سن جوانی که بگوییم این نحوه حرف زدن، ناشی از احساسات جوانی است.

نایب‌رئیس مجلس با بیان اینکه آن چیزی که ما را با آن می‌ترسانند، توخالی است، گفت: این خودباوری باید در ملت‌ها ایجاد شود. بسیاری از ملل جهان پرچمدار هستند و قیام ملت‌ها باعث خواهد شد چیزی از نام ایالات متحده آمریکا باقی نماند و این به زودی رخ خواهد داد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آمریکا قاضی زاده هاشمی امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد

شاگردان الگری پس از اینتر، دومین تیمی لقب گرفتند که حضورش در سوپرکاپ ایتالیا مسجل شده‌است

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا فصل ۲۰۲۳/۲۴، یوونتوس با نتیجه ۱-۲ برابر لاتزیو شکست خود اما برتری ۳-۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، جواز حضور در فینال جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) را کسب کرد.

لاتزیو ۲-1 یوونتوس؛ رستگاری تلخ

با صعود به فینال کوپا، یوونتوس حضورش در سوپرکاپ ایتالیا برای فصل ۲۰۲۴/۲۵ را مسجل کرد. این رقابت‌ها که قرار است ژانویه ۲۰۲۵ و در قالب یک تورنمنت چهارجانبه در ریاض عربستان برگزار شود، متشکل از قهرمان و نایب قهرمان سری آ و همچنین قهرمان و نایب قهرمان کوپا ایتالیا خواهد بود.

حضور کدام تیم‌ها در سوپرکاپ قطعی شده؟

تا به این لحظه، حضور اینتر به عنوان قهرمان سری آ و یوونتوس به عنوان فینالیست کوپا در سوپرکاپ قطعی شده‌است. از بین فیورنتینا و آتالانتا که برگزار کننده دومین نیمه‌نهایی جام حذفی خواهند بود، یکی به سوپرکاپ صعود خواهد کرد (جدال رفت با برتری یک گله فیورنتینا به پایان رسید) و تیم چهارم (نایب قهرمان لیگ) نیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.

گفتنی است یوونتوس با ۹ قهرمانی، پرافتخارترین تیم تاریخ سوپر کاپ ایتالیا به حساب می‌آید و اینتر با ۸ قهرمانی در رتبه دوم قرار دارد. در فصل جاری، فرمت چهارجانبه سوپرکاپ برای اولین بار برگزار شد و اینتر جام قهرمانی را از آن خود کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • بورل: تحریم‌ها ایران را نمی‌ترساند
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • وقتی معجزه خداوند، مداخله نظامی آمریکا را شکست داد
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟